Skravletråd februar!

I dag har eldste laga frokost. Eggerøre og kokte egg. Med ymse annet på bordet

I dette øyeblikk rydder hu alt i oppvaskmaskin og på plass, mens jeg slapper av. Kan like dette gitt [emoji7]

Om 2 timer blir det kake hos min søster. Pappa fylte år i går også er det morsdag i dag. Så to "fluer" i en smekk

I dag har eldste laga frokost. Eggerøre og kokte egg. Med ymse annet på bordet

I dette øyeblikk rydder hu alt i oppvaskmaskin og på plass, mens jeg slapper av. Kan like dette gitt [emoji7]

Om 2 timer blir det kake hos min søster. Pappa fylte år i går også er det morsdag i dag. Så to "fluer" i en smekk
Kos dere

Fikk blomster, bok og kort på sengen. Og ferdig frokost på kjøkkenet etterpå :)
Fikk blomster i går.
Kort og sjokolade på senga.
Og ferdig frokost etter herrenes tremil med skibytte som jeg altså fikk se nesten hele av (var ikke oppe heeeelt så tidlig at jeg så at vinneren falt, men fikk sett det meste av løpet.)

Nå drar vi snart til mine foreldre for middag og fastelavnsboller, med innlagt svømmekurs mellom serveringene ;-)

Fikk blomster i går.
Kort og sjokolade på senga.
Og ferdig frokost etter herrenes tremil med skibytte som jeg altså fikk se nesten hele av (var ikke oppe heeeelt så tidlig at jeg så at vinneren falt, men fikk sett det meste av løpet.)

Nå drar vi snart til mine foreldre for middag og fastelavnsboller, med innlagt svømmekurs mellom serveringene ;-)
Så heller ikke fallet ;) men så alt etter ;)

Den følelsen når man har hatt en fin innetemperatur på 22 grader og så kommer mannen hjem fra fyllehelg og fyrer i peisen! [emoji27] svetter bort jeg og baby!

Kinamat skal hentes. Mor i hus slipper lage middag i dag gitt [emoji7][emoji7][emoji7][emoji324]

Koselig på akvariet med venner som også har barn :) men nå er jeg sliten etter aktiv helg . Støl også :p52EE4BA2-D220-4373-93BD-68D19FAA901E.jpeg5BCE1B9E-14F4-49F8-BC00-5CC3020A260D.jpeg159C026B-D423-4930-80A1-7F851C91E87D.jpeg

Ohhh digg hvilken rett?
Jeg tok biff med chilisaus. Det brenner [emoji14] Mannen likeså.
Eldste tok biff i peppersaus.
Minste tok frityrstekt kongereke med sweetchilisaus.

Også tok mannen en vårrull utenom [emoji38][emoji7][emoji7]

Back
Topp