Skravletråd februar!

Når hu på 12 år forventer å bare få penger rett i hånda... Ja. Jeg blir irritert. Kan da faktisk gjøre noe for å få noe penger da gitt. Jeg driter ikke penger.

Hu får ta tomflaskene og pante de gitt. Blir jeg kvitt de da.
Kids.. Hva trengte hun penger til da? Gjør hun noen oppgaver hjemme?

Når hu på 12 år forventer å bare få penger rett i hånda... Ja. Jeg blir irritert. Kan da faktisk gjøre noe for å få noe penger da gitt. Jeg driter ikke penger.

Hu får ta tomflaskene og pante de gitt. Blir jeg kvitt de da.
Har dere lommepenger?
Vi har ikke det så da får han penger når han trenger det men det betyr også at han må gjøre det vi ber han om

Hjemme fra bytur, nå har jeg kjøpt meg nye klær 3 dager på rad :confused::rolleyes:
Fikk hentet 2 pakker på 2 forskjellige steder også

Kids.. Hva trengte hun penger til da? Gjør hun noen oppgaver hjemme?
Nei ingenting trengte hu penger til. Bare gå å vime i sentrum med ei venninne. Så sikkert for å kjøpe noe drikke og ei bolle da.

Nei. Hu gidder såvidt å rydde rommet gitt. Så sagt at jeg skal vise hu hvordan vaske egne klær gitt. For jeg er lei nå. Hu drar de aldri ned. Så jeg får da ekstra masse plutselig. Får vaske selv nå og henge opp. Så lærer hu noe også gitt

Ble da nok mef pantepengene da

Har dere lommepenger?
Vi har ikke det så da får han penger når han trenger det men det betyr også at han må gjøre det vi ber han om
Nei ikke på den måten. For normalt kjøper jeg det de trenger og behøver, og en del utenom for de. Så de får som regel om det er noe altså. Er ikke stress. Men jeg liker ikke når de bare forventer å få rett i hånda. Syns at det skader ikke å gjøre noe for de også.

Som feks hos farmora si kan de "jobbe" for penger. Hu har alltids oppgaver. Men de foretrekker å sitte med mobil og slikt. Ikke minste da. Hu kaster seg over moppen og vasker som en helt. I går vaska hu trappa feks

Så hu gjør noe for det da.

Menmen. Jeg får sette meg ned og forklare hu litt (igjen!)

Hjemme fra bytur, nå har jeg kjøpt meg nye klær 3 dager på rad :confused::rolleyes:
Fikk hentet 2 pakker på 2 forskjellige steder også
Kjekt med klær da

Kjøpe meg bher i dag (og til eldste) pluss pysjamas til mannen. Farge til bryn og tenkte prøve sånn der svart ansiktsmaske som skal rense huden.

Fredelig her. Minste er hos venn. Eldste er hos venn og skal sove der. Mannen tatoverer seg :)

Alene hjemme :)

OG jeg våkna 1230 av meg selv [emoji33]

Har dere fått kjøpt inn alt av og utstyr og sånn?
Ser den.. uansett hvor langt man er på vei føles det ut som det er en evighet igjen[emoji85]

Vi sparte det meste etter Ibo, så mangler kun 3 ting [emoji16]

Så deilig da[emoji173]️ Vi har også det meste av alt. Så kommer nok ikke til å begynne å kjøpe inn ting før på slutten av svangerskapet!

Hvor lenge er det igjen for deg? [emoji7]

Deilig å ha spart på det meste! [emoji3]

Hvor lenge er det igjen for deg? [emoji7]

Deilig å ha spart på det meste! [emoji3]

Er bare i uke 13+
Så har en laaaaang tid igjen... Har vært veldig uvel. Sliter med Hyperemesis. Så gleder meg veldig til formen blir bedre.. Kanskje tiden går litt fortere da[emoji173]️

Fredelig her. Minste er hos venn. Eldste er hos venn og skal sove der. Mannen tatoverer seg :)

Alene hjemme :)

OG jeg våkna 1230 av meg selv [emoji33]

Kult med tatovering!
Blitt ferdig med mønster nå?

Eldstemann svømmer i det vanlige bassenget

Vel akkurat en dopause, men kan klarte seg forbausende bra til å aldri ja vært i det "kalde" før.

Er bare i uke 13+
Så har en laaaaang tid igjen... Har vært veldig uvel. Sliter med Hyperemesis. Så gleder meg veldig til formen blir bedre.. Kanskje tiden går litt fortere da[emoji173]️

Åhnei uff! Håper formen kommer seg fort [emoji173]️
Tiden går fortere når formen er bedre ja [emoji85]

Back
Topp