Skravletråd februar!

Denne synes jeg ble søt [emoji7] og passa perfekt på tulla mi [emoji16]
9f3ef5956795108a6217b3a589d1397f.jpg
a4396951e83ebc26a3961db852cc909f.jpg

Så fiin [emoji7]

Deler du? Oppskrift altså?

Oppskriften fra Det søte liv:
"5-Minute Chocolate Cake

Ingredienser
4 ss hvetemel
4 ss sukker
2 ss kakao
1 egg (se tips)
3 ss melk
3 ss matolje (se tips)
1 ts vaniljeessens

Fremgangsmåte
Bland sammen mel, sukker og kakao i en stor kopp (se tips). Ha i egg, melk, vaniljeessens og olje og rør med en teskje til du får en glatt deig.

Sett koppen i mikro. Stek på max styrke (opp til 1000 w) i 2-3 minutter (se tips).

Spises varm med skje rett fra koppen! NAM!"

Skulle ha linket, men når mobilen tuller så gjør jeg det enkelt :)

Et av to barn sover. Eldste ligger å babler i senga. Mannen slokna litt ved siden av meg i senga mens vi venter på at begge sovner :p ligger alltid på soverommet og venter til de sovner da jeg titt og ofte må inn til eldste å legge henne ned. Klarer ikke gå alle metrene det faktisk er mellom stue og soverom ørten ganger :p

Oppskriften fra Det søte liv:
"5-Minute Chocolate Cake

Ingredienser
4 ss hvetemel
4 ss sukker
2 ss kakao
1 egg (se tips)
3 ss melk
3 ss matolje (se tips)
1 ts vaniljeessens

Fremgangsmåte
Bland sammen mel, sukker og kakao i en stor kopp (se tips). Ha i egg, melk, vaniljeessens og olje og rør med en teskje til du får en glatt deig.

Sett koppen i mikro. Stek på max styrke (opp til 1000 w) i 2-3 minutter (se tips).

Spises varm med skje rett fra koppen! NAM!"

Skulle ha linket, men når mobilen tuller så gjør jeg det enkelt :)

se tips, se tps, se tips.... spørs om jeg må google den :)

Tusen takk [emoji16] Jenta vokser så fort at alle klærne begynner å bli knapp. Da må jeg trå til med nye pysjer ;)

Heldig som får så mye fint da [emoji7]

God morgen!
Hva skal dere idag?

Her har jeg satt på klesvask og nyter en iskaffe, mens jeg venter på at frokosten skal bli klar i ovnen (ostesmørbrød) [emoji1]

God kveld[emoji1] vært på jobb jeg!
Nå er det sofakos med eldstemann[emoji173]️

Lang historie...kjøpte kjole i 2011 til 23000, men liker den ikke lenger ;) vil ha noe helt annet ...finner noe tilslutt ;) siden den kostet så masse vil jeg ikke bruke for mye nå

Prøve å selge den igjen da?[emoji4]

Back
Topp