I kveld også?!Hehe!
Her er det leggestyr med lille F igjenyey..
Så frustrerende..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I kveld også?!Hehe!
Her er det leggestyr med lille F igjenyey..
Nope, sover ikkeSover din enda, tror ikke eldsten gjør det enda
Haha, tullemusa vårSå lenge du benevner deg selv så går det greit![]()
Det har blitt stille oppe nå, men forundrer meg ikke om han bare lurer megNope, sover ikke![]()
Det burde du!!Tenker jeg må komme meg til legen snart for å få ordentlig medisiner..
jepp... Vanskelig å holde seg i skinnet om dagenGuri, så masse nydelige klær!!![]()
Bedre å være tullemus enn luremus sa musemor med musearmenHaha, tullemusa vår![]()
Ja du advarte jo om detEr tilbake på jobb vet du..
Hihi, må nok det
Nå er du vel hjemme?![]()
Haha, god planJa, superdigg! Skal ikke bevege meg en millimeter før jeg må til sengs.![]()
Ha begynt å skrive hodepinedagbok for å ha det klart når jeg får somlet meg til å dra til legen.Det burde du!!
Blir jo en ny verden for deg det!
Ja kan ikke sammenlignes med de beste dagene herEr bedre enn det har vært på en stund, men det er saktere enn hva det er på gode dager.
Herregud, nå går det jo an å følge med![]()
Kan ikke ha permisjon bestandig vet du.Ja du advarte jo om det![]()
Men fortsatt ikke gratisBåde ja og nei, de har fryktelig mye fint![]()
Hehe, de er gode på detDet har blitt stille oppe nå, men forundrer meg ikke om han bare lurer meg
Og det er skikkelig gøy.Ja kan ikke sammenlignes med de beste dagene her
Da koker det!!
Liker så godt alle jeans dere har til guttjepp... Vanskelig å holde seg i skinnet om dagenFinner jeg ikke noe til mine egene så er det stadig noe jeg kunne tenke meg å kjøpte til tantegulla
![]()
Men barna trenger da klær.Men fortsatt ikke gratis![]()
Musearmen har et godt poengBedre å være tullemus enn luremus sa musemor med musearmen![]()