Skravletråd februar!

Noen med erfaring med favorittside?

Lillesøster er ni uker og har siden fødselen foretrukket å legge hodet mot høyre. Vi snakket om det allerede da helsesøster var på hjemmebesøk, og har forsøkt å være bevisst på å legge henne andre veien og stimulere andre veien med hvilken vei lyset og lekene er d.eks

Men med tiden blitt slappere på å bytte side i sengen (hun sover i midten og jeg ligger på hennes høyre side)

Fra i dag av bytter jeg og mannen plass i senga og vi snur henne på stellebordet. Det er litt uvant og rart p stelle den veien, litt keivhendt på en måte. Men vi må få henne til å snu seg mer mot venstre. Hodeformen begynner å preges litt.

Hs satte også opp time hos fysioterapeut, men hun hadde ikke tid før etter påske. Det burde kanskje vært gjort sist vi var der, på seksukerskontroll, men da hadde vi av uviss årsak en annen hs og hun tok ikke opp det der tror jeg. I dag derimot la jeg henne på matten på gulvet og favorittsiden var der fleste hs kommenterte.

Som om det ikke var nok at jeg fikk bekreftet mistanken om at det nok er kortison jeg bør bruke på utslettet hennes, det er nok eksem ja...
Vi gjorde som dere, byttet side i senga pga barnets favorittside:)
Tror dere gjør alt riktig, selvom det er uvant å være keivhendt:P

Vi gjorde som dere, byttet side i senga pga barnets favorittside:)
Tror dere gjør alt riktig, selvom det er uvant å være keivhendt:p
Det heter venstrehendt :P

Back
Topp