Nei, men hun skal legges inn i aprilHåper det retter seghar dere fått svar fra røntgen?
Greit han tar han dakjedelig uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men hun skal legges inn i aprilHåper det retter seghar dere fått svar fra røntgen?
Er riktig at han tar han ved tanke på at han er i permisjon og jeg jobberHåper det retter seghar dere fått svar fra røntgen?
Legges inn???Nei, men hun skal legges inn i april
Ja skal legges inn 7 april. for pH måling av spiserøretLegges inn???
Sykehus??
Hva skjer?
Vi er jo bare tre som spiser enda, men jentungen synes det er veldig godt daUngene her har blitt så storspiste at vi oftere og oftere bør ha 10-12... Og over en pakke kjøttdeig. Og uante mengder ost.... De er rå på ost.
Dakkars lille.Ja skal legges inn 7 april. for pH måling av spiserøret
Håper de finner ut av noe og at det kan behandlesNei, men hun skal legges inn i april
Det er jeg enig iEr riktig at han tar han ved tanke på at han er i permisjon og jeg jobber
Det er det vi nå skal intensivere siden det har gått fra "litt tendens" til "markant preferanse"Mi har også favorittside, og vi har blitt bedt om å stimulere den andre sida veldig aktivt.
Rutine, han har litt høyt kolesterol..Ikke noe alvorlig? :/
Neida, vare en sjekk. Pga kolesterolet.Håper det ikke var noe alvorlig på sykehuset da
Formen er Okei, bedre enn I går kveldHappy shopping
Formen bedre?
ja skal sjekkes for detDakkars lille.
Refluks eller noe slikt?
jeg har redbull jegDet var da færlt å jeg har begynt å gjespe allerede
Ja jeg ogsåHåper de finner ut av noe og at det kan behandlesstakkars liten
Høres ut som en fin byttehandel detFormen er Okei, bedre enn I går kveld
Takk vi ble 30.000 fattigere,men mye garderobeskap rikere![]()
Jeg har te og Supernatrualja skal sjekkes for det
jeg har redbull jeg
Ja jeg også
Rakk det ikke før det var overUt og nyyyte!!![]()
Jeg ligger i sengen . Men så står jo den på stuen daDet var da færlt å jeg har begynt å gjespe allerede
Jada, fikk heldigvis noe i returnHøres ut som en fin byttehandel det![]()
Håper det gikk braRutine, han har litt høyt kolesterol..