8 stykker i en pakkeOkei. Da må jeg prøve de grove
Hvor mange i pakken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 stykker i en pakkeOkei. Da må jeg prøve de grove
Hvor mange i pakken?
Begynner med helt enkle ting som at jeg sover på hennes vestre side og steller henne fra venstre, bi bruker jo en del tid på tøys og lek på stellebordet, mens stumpen lufttørker og nå da to ganger i døgnet ti minutter mellom kortison og fet krem. Rett under bleiekanten. Kan jo med fordel stimulere fra venstre i sånne settingerMed eldsten måtte vi gå til fyseo en 5-6 ganger, men veldig lite stress med det.
Fikk også noen helt enkle treningsøvelser
hehe jaKan finne farlig mye der ja
Altfor mye til baby ihvertfall![]()
sovnet han igjen ?Han hadde kanskje sovet 10 minutter.
Ville bare ha litt med pupp, og så tilbake til seng
Håper håperEnig![]()
Da kan du ikke skylde på meg lenger ihvertfall hahahahahehe ja
sovnet han igjen ?
Håper håper
Ja da, ikke noe problem.hehe ja
sovnet han igjen ?
Håper håper
nei sant detDa kan du ikke skylde på meg lenger ihvertfall hahahaha
Det er deiligJa da, ikke noe problem.
Han er veldig lett å legge på kvelden![]()
Jeg savner IKEAKan finne farlig mye der ja
Altfor mye til baby ihvertfall![]()
8 mener jeg
Det holder lenge til oss8 stykker i en pakke
Ungene her har blitt så storspiste at vi oftere og oftere bør ha 10-12... Og over en pakke kjøttdeig. Og uante mengder ost.... De er rå på ost.Det holder lenge til oss![]()
Lille U har sovet gjennom en stund nå før han de siste 3 dagene har begynt å våkne på natten igjenKrysser fingrene for at N sover natta gjennomhun sovnet i 18:00 tiden og ikke sovet på dagen. Sto opp 09:30
Får håpe detKrysser fingrene for at N sover natta gjennomhun sovnet i 18:00 tiden og ikke sovet på dagen. Sto opp 09:30
Haha jeg, N og mannen må ha mat for 4 personer. Store porsjonerUngene her har blitt så storspiste at vi oftere og oftere bør ha 10-12... Og over en pakke kjøttdeig. Og uante mengder ost.... De er rå på ost.
Jeg savner IKEA
Vi bodde 15 min unna
Vi bor vel 4-5 timer unna nå.
Det skal komme en her sånn etterhvert. 2020 tror jeg det var?
Kjedelig :/ håper han sover godt gjennom nattaLille U har sovet gjennom en stund nå før han de siste 3 dagene har begynt å våkne på natten igjen
Hun snudde på det etter vi kuttet ned duppen, men om hun sovner før 19:00 og ikke sover på dagen kan hun våkne :OFår håpe dether begynner det endelig å snu nå
Mohahahahhahahanei sant det![]()
Det er deilig![]()
oi oiJeg jobber 2min fra ikea, så er ofte innom der![]()
Her henger det igjen fra sykdomKjedelig :/ håper han sover godt gjennom natta![]()
Hun snudde på det etter vi kuttet ned duppen, men om hun sovner før 19:00 og ikke sover på dagen kan hun våkne :O
Håper jeg også.Kjedelig :/ håper han sover godt gjennom natta
Hun snudde på det etter vi kuttet ned duppen, men om hun sovner før 19:00 og ikke sover på dagen kan hun våkne :O
Mi har også favorittside, og vi har blitt bedt om å stimulere den andre sida veldig aktivt.Noen med erfaring med favorittside?
Lillesøster er ni uker og har siden fødselen foretrukket å legge hodet mot høyre. Vi snakket om det allerede da helsesøster var på hjemmebesøk, og har forsøkt å være bevisst på å legge henne andre veien og stimulere andre veien med hvilken vei lyset og lekene er d.eks
Men med tiden blitt slappere på å bytte side i sengen (hun sover i midten og jeg ligger på hennes høyre side)
Fra i dag av bytter jeg og mannen plass i senga og vi snur henne på stellebordet. Det er litt uvant og rart p stelle den veien, litt keivhendt på en måte. Men vi må få henne til å snu seg mer mot venstre. Hodeformen begynner å preges litt.
Hs satte også opp time hos fysioterapeut, men hun hadde ikke tid før etter påske. Det burde kanskje vært gjort sist vi var der, på seksukerskontroll, men da hadde vi av uviss årsak en annen hs og hun tok ikke opp det der tror jeg. I dag derimot la jeg henne på matten på gulvet og favorittsiden var der fleste hs kommenterte.
Som om det ikke var nok at jeg fikk bekreftet mistanken om at det nok er kortison jeg bør bruke på utslettet hennes, det er nok eksem ja...
Håper det retter segoi oi![]()
Her henger det igjen fra sykdom
Greit han tar han daHåper jeg også.
For øyeblikket er det riktignok mannen som tar han på natten, men allikevel...