Trenger ikke lage så mye utav detDet er helt sant og veldig greit når det bare er jeg som spiser![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger ikke lage så mye utav detDet er helt sant og veldig greit når det bare er jeg som spiser![]()
Er jeg ikke heldig??Ååå er hun det
Hva lager du?
❤Takk i lige måte![]()
Det kommer vel ann på detEr jeg ikke heldig??![]()
Trenger ikke lage så mye utav det![]()
Nesten litt sånn holmenkollen stemningDet er jo ikke verst
Stemning vil jeg tro!
Er ikke så lenge til han kan detNope, men hadde hvert hyggelig om den lille mannen i mitt liv ville spist Så kunne vi spist sammen![]()
Er ikke så lenge til han kan det
Om noen mnd så gjør han nok detVel han kan jo spise, han bare spiser ikkeikke stort hvertfall..
Om noen mnd så gjør han nok det![]()
Får håpe han gjør det da.Hadde satt pris på at han begynte å spise igjen før den tidakkurat nå så er vi nede i kanskje en porsjon grøt til sammen iløpet av dagen og 1-3 flasker mme hvor han spiser 10-180 ml av hver flaske... ikke så mye å skryte av i lengden akkurat...
Vi har et supert forhold så da er jeg heldigDet kommer vel ann på det
Har han spisenekt??Nope, men hadde hvert hyggelig om den lille mannen i mitt liv ville spist Så kunne vi spist sammen![]()
Ja da er du heldigVi har et supert forhold så da er jeg heldig![]()
Så moroNesten litt sånn holmenkollen stemningfolk satt å grilla og pimpa øl
![]()
Har han spisenekt??![]()
Det går vel i perioderHan har vist igjen funnet ut at det er oppskrytt å spise![]()
Ingen høydare så langt neiÅrets mgp er dårlig til nå altså..