Det ble isSå ble det dessert?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble isSå ble det dessert?
Hun eller du som har kastet opp?God morgen !frøkna sto opp 08:00 blid som ei sol. Ikke kastet opp siden 15:00 igår så lover bra. Pappaen er på jobb idag... Knall vær ute idag
men dressen hennes er i bhg
tenkte vi skulle ut å spise en god lunsj etterpå bare jeg og henne
![]()
Ikke helt det du ville ha?Det ble is![]()
Kos dere på turDa har jeg og mini vært oppe siden ca 7, stelt oss, spist frokost og handlet mat for helgen og starten på neste uke. Nå får mini en flaske før jeg lurer på om vi skal ta en aldri så liten tur i finværet. Er jeg heldig så sovner mini på turen![]()
God morgenGoood morgen folket!![]()
Måten han sa det på trodde jeg muligens han mente noe helt annetIkke helt det du ville ha?
Ja rundstykker hørtes godt utHadde ikke rundstykker i hus men fristet veldig nå. Ble speilegg i går kveld
Hva slags bæremeis?Lurer på om jeg klarer å lokke gubben med meg på tur på stranden idag når han skal lufte hunden når han en gang står opp. Har fått oss bæremeis til mini og lyst til å teste den ut. Hvis det ikke blir midt i luren til mini da
Takk det skal viKos dere på tur
Ikke rart du ble skuffet daMåten han sa det på trodde jeg muligens han mente noe helt annet![]()
Hva har du bestilt?Gleder meg til å få matvarene på døra idagda har vi mat osv frem til torsdag. Så torsdag må jeg handle nytt
![]()
God morgen![]()
God morgen![]()
Det er det her ogsåVeldigså er det så fint vær itillegg
![]()
Det er kanskje ikke like kosTakk det skal vi. Først bleieskift
. Kjennes ut som det trengs:-/
PakkePlaner for lørdagen?
Her ligger lille F og sover første dupp.. Så nå ser jeg idol-opptak og sløver![]()
Har nettopp kommet hjem fra butikken og fått sett varene på plass. Tenkte å ta md mini på en liten tur i finværet og håper han sovner han ogsåPlaner for lørdagen?
Her ligger lille F og sover første dupp.. Så nå ser jeg idol-opptak og sløver![]()
Absolutt ikke. Ihvertfall ikke hvis lukten stemmer med innholdetDet er kanskje ikke like kos
He he skjønner denAbsolutt ikke. Ihvertfall ikke hvis lukten stemmer med innholdet
Har nettopp kommet hjem fra butikken og fått sett varene på plass. Tenkte å ta md mini på en liten tur i finværet og håper han sovner han også![]()