Hadde ikke trengt pauser alle dager nei ; )Ikke alle dager?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ikke trengt pauser alle dager nei ; )Ikke alle dager?![]()
Helt grei vaktVelkommen hjem
Hatt en fin vakt?
Bare hyggeligTakk for det
Nei det kommer vel ann på lengden på vaktenHadde ikke trengt pauser alle dager nei ; )
Ble det noe husarbeid gjort da?Ganske så perfekt ja. Men begynner å gå tom for kakao og har en kleshaug som må brettes.
Ja fredag er nok en hektisk dagHelt grei vakt.travelt men det pleier det å være på fredager. Sykehuset skal kvitte seg med flest mulig pasienter før helgen og noen trenger gjerne hjemmespl
![]()
Det er jo samme pris som på rema 1000Oii så gøyvi har vurdert det, men har aldri giddet
![]()
Ja. Vil ikke bruke mer penger enn vi måSikkert lurt for å spare litt penger![]()
Gikk jobb greit da?Bare littegrann![]()
Er det. Ja egentlig fri til torsdag men de spurte så fint om jeg kunne jobbe ekstra i helgen så skal jobbe søndag kveldJa fredag er nok en hektisk dag
Fri i helga?
Håper du hadde en fin dag på jobbTakk for det søte du
Så braHan hadde hatt en veldig fin dag![]()
Absolutt. Det er deiligDet er så herlig når de gjør det
Takk.Flinke dujeg heier på deg!
Hun har danse-fest med 16 åringen nå, etter å ha sittet i fanget mitt hele dagen må jeg kalle det en befrielse. (Selv om det er godt Også daFår håpe hun er frisk til det
Kun frukt og grønt som er på ja liste. Min om dagen :/Hvordan er det med nøtter da? Kan du spise like mye nøtter som gulerøtter?
Er du blitt allergisk?Kun frukt og grønt som er på ja liste. Min om dagen :/
Jo takk det vet jegJa. Vil ikke bruke mer penger enn vi måmeny er jo rådyr ...
En ekstravakt går vel fintEr det. Ja egentlig fri til torsdag men de spurte så fint om jeg kunne jobbe ekstra i helgen så skal jobbe søndag kveld![]()