Skravletråd februar!

Takk det skal jeg! Bor du også langt unna mamman din?

Nei, ikke sånn veldig! Så møter henne ganske ofte egentlig.. :)
Hvis jeg hadde bodd langt unna mamma tror jeg at jeg ville vært i ekstase når jeg først fikk møte hu!! Så kan bare forestille meg gleden du føler <3

Får se om jeg orker å skravle senere :) formen er ikke god :/ får heldigvis pasient taxi til legen :) skal få brettet sammen noen klær senere.

Dere som har trekt visdomstenner. Hvor lenge hadde dere vondt?
Altså, jeg hadde (kronisk) betennelse i tannkjøttet som årsak til at den ene måtte trekkes. Men det var vondt noen dager. Antibiotika mot betennelse og ibux mot smerte, fikk paralgin forte også men de tok jeg ikke siden jeg ammet.

Det er liv i suta.
Dere skravler og koser dere.
Jeg står utenfor og ser på.

Jeg leser masse, men får ikke tid til å svare for tiden.
Alltid noe som skjer
Alltid noen som vil ha min oppmerksomhet

Dårlig samvittighet for jeg ikke er her
Dårlig samvittighet for alt det andre jeg ikke får gjort

Dersom jeg er savnet, sorry, jeg kommer ikke til å være her i kveld heller

Nei, ikke sånn veldig! Så møter henne ganske ofte egentlig.. :)
Hvis jeg hadde bodd langt unna mamma tror jeg at jeg ville vært i ekstase når jeg først fikk møte hu!! Så kan bare forestille meg gleden du føler <3
For å si det slik: merka ikke hva mamma betydde for meg før jeg flytta nesten 100 mil unna og i tillegg ble mamma selv. Unner alle et like godt forhold til mamman sin som jeg har til min.

Ellers ? Har dere en bra kveld?

Last edited:
Skal lese meg opp i samtalen :)

Men tror dere mannen kan ta seg fri fra jobb noen timer når jeg skal til gyn og sykehuset? Har de og pasient reiser? jeg ble så dårlig at jeg holdt på å besvime og kastet nesten opp hjemme ... Tørr ikke dra alene jeg :(
Har han en grei sjef så kan han jo spørre om noen timer velferdspermisjon?:)

Back
Topp