Mhm jeg synes virkelig det altsåSå kjedelig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm jeg synes virkelig det altsåSå kjedelig da![]()
Takk det skal jeg! Bor du også langt unna mamman din?Så utrolig søtt av henne![]()
Syns det er så digg å dra hjem til mamma og bli avlastet og vartet opp
Kos deg masse!!
Takk det skal jeg! Bor du også langt unna mamman din?
Litt over en uke mener jeg påDere som har trekt visdomstenner. Hvor lenge hadde dere vondt?
Altså, jeg hadde (kronisk) betennelse i tannkjøttet som årsak til at den ene måtte trekkes. Men det var vondt noen dager. Antibiotika mot betennelse og ibux mot smerte, fikk paralgin forte også men de tok jeg ikke siden jeg ammet.Dere som har trekt visdomstenner. Hvor lenge hadde dere vondt?
Takk for svar, da er det håpLitt over en uke mener jeg på
Begge delerSpennende. Er du ved en grenseovergang eller på kontor da?
Har du shoppet på Obs i kveld søta??hehe da blir det galskap!
God bedringDen følelsen når hørselen, synet og følelsen av at ting blacker er ikke god :/ tørr ikke rikke meg en meter enda ...
For å si det slik: merka ikke hva mamma betydde for meg før jeg flytta nesten 100 mil unna og i tillegg ble mamma selv. Unner alle et like godt forhold til mamman sin som jeg har til min.Nei, ikke sånn veldig! Så møter henne ganske ofte egentlig..![]()
Hvis jeg hadde bodd langt unna mamma tror jeg at jeg ville vært i ekstase når jeg først fikk møte hu!! Så kan bare forestille meg gleden du føler <3
Har han en grei sjef så kan han jo spørre om noen timer velferdspermisjon?Skal lese meg opp i samtalen![]()
Men tror dere mannen kan ta seg fri fra jobb noen timer når jeg skal til gyn og sykehuset? Har de og pasient reiser? jeg ble så dårlig at jeg holdt på å besvime og kastet nesten opp hjemme ... Tørr ikke dra alene jeg![]()
Er det til snuppa?Takk. Gleder meg til det er ferdigblir vel i helga kanskje
![]()
Huff daNåjahåper hver dag det, men men. 8 minutter så ble det storsutring
![]()
JaHehe, jeg skal nyte det så lenge jeg kan![]()
Håper den gjentar seg imorgenDet vil jeg tro ja
Jeg ogJeg elsker lilla