Håper dere fikk en god nattJa![]()
Hun sovnet brått nå for hele henne rykket. Da kan mor spille litt så sovesove godt når dere legger dere
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere fikk en god nattJa![]()
Hun sovnet brått nå for hele henne rykket. Da kan mor spille litt så sovesove godt når dere legger dere
![]()
Hehe, sjelden de ligger i roTidlig morgen på oss her. Frøkna kom i vår seng 23.30. Siden da har hun ligget både sidelengs, nedover og alle veier fysisk mulig. Vi voksne ble pressa til hver vår kant mens frøkna lå på tvers mellom oss. Deilig å ha føtter luskende i ansiktet halve natta![]()
Så kjedelig da24 t etter bestilling får jeg beskjed om at de er utsolgt for jakka og ikke får levert ..
Blir sur av sånt jeg. Vil tro de kommer på lager igjen å da kan jeg jo få den daSå kjedelig da![]()
Det høres jo rart ut. Skulle nesten tro at de ikke vet om de får den inn igjen da eller når det blir:/Blir sur av sånt jeg. Vil tro de kommer på lager igjen å da kan jeg jo få den da
Barn er så forskjellige og dermed blir vognbehov forskjellig ogsåDa er det nok noe annet. Her reiser han seg ved bordet og går langs det men er nok litt fra å slippe taket enda.
Typisk å leve i kaos når man pusser oppTiter innom dere. I går hadde jeg rett og slett ikke tid. . Pakket vekk 2 sover som og med ingen plass å gjøre av det så var det en støtte jobb enn først antatt. Så nå er stuen det nye soverommet/walkincloset/stue...og 3 og 16 åringen deler rom
![]()
Jeg spurte om å få den til samme pris når den kommer igjen.. spent på svaretDet høres jo rart ut. Skulle nesten tro at de ikke vet om de får den inn igjen da eller når det blir:/
Håper du også har hatt en fin dagTidlig ute på jobb, blir sånn når jeg kjører Kengubarnet på skolen. Har kastet i meg paracet for i dag var det fryktelig vondt.
Håper alle får en fin dag![]()
Haha, du holder ikke ut ukaja det er jeg også.. Men spørs hvor lenge det varer da![]()
Åååja, det er detHehe, sjelden de ligger i ro![]()
Ooj.. det er dårlig da24 t etter bestilling får jeg beskjed om at de er utsolgt for jakka og ikke får levert ..
JaJa det er jo strålende!!![]()
Mhm synes jeg ogsåOoj.. det er dårlig da
Opplevd det noen ganger.. surt at de ikke bare kan ha riktig lagerbeholdning på nettsiden..Mhm synes jeg også
Ja er jo detihvertfall første året
![]()
Jaa. Er så deilig♡♢