Ja, alt er liksom galt.. Å det er ikke så mye å få gjort med det..Ja :/ blir så sykt fort grinete og hysterisk ved leggetid spesielt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, alt er liksom galt.. Å det er ikke så mye å få gjort med det..Ja :/ blir så sykt fort grinete og hysterisk ved leggetid spesielt
Ja det er deiligSå bra![]()
Ikke sant. Synd på de små også. Man vil gjerne fikse det med en gangJa, alt er liksom galt.. Å det er ikke så mye å få gjort med det..
Den får du sikkert tatt igjen senereJa det er deiligmen har fortsatt tapt 1 vakt da :/
Nå holdt jeg på å fortsette teksten. Men, "at vi lå i samme seng" eller "at du lurte meg med hjem" ble litt upassende.Det vakke min skyld
Ja det er det. Dakar nurka våreIkke sant. Synd på de små også. Man vil gjerne fikse det med en gang
Huff da.. Lukta det brent?Ja men, så har jeg tenkt mere da vettu ;P
håper detDen får du sikkert tatt igjen senere![]()
Altså ser det ikke rart at du er min ref hvis jeg aldri har jobba der ? Eller hva hadde tenkt ?Huff da.. Lukta det brent?
JaBra hun har appetitt![]()
6000 kanskje![]()
Altså. Du kan jo forklare til henne at det er meg som person du setter opp. Ikke som kollega. Å at jeg har personlig kjennskap til deg. å siden jeg jobber i KK så vet jeg hvordan du ville hvert i jobbenhåper det![]()
Altså ser det ikke rart at du er min ref hvis jeg aldri har jobba der ? Eller hva hadde tenkt ?
Jeg er godt i gang. Venter på deg daJa, vi må bare komme igang!![]()
Jeg er godt i gang. Venter på deg da![]()
Ja det er jo en god idé syns jeg selv. Men kan jeg sette opp ....... Fra KK hvaltorvet ?Altså. Du kan jo forklare til henne at det er meg som person du setter opp. Ikke som kollega. Å at jeg har personlig kjennskap til deg. å siden jeg jobber i KK så vet jeg hvordan du ville hvert i jobben![]()
Skriv. .... Personlig referanse, jobber på KK HvaltorvetJa det er jo en god idé syns jeg selv. Men kan jeg sette opp ....... Fra KK hvaltorvet ?også kanskje si det du sa om hvorfor jeg har satt opp ? Eller burde jeg ikke skrive det ?
Og ikke noe mer ?Skriv. .... Personlig referanse, jobber på KK Hvaltorvet