Skravletråd februar!

ikke helt
Meg :P har du noe annet ? :)
så bra :) ja akkurat kommet meg etter 4 runda med sykdom på 6 uker ! :P også har jo legging gått skeis etter sykdom, så bestemte meg for å innføre det på nytt på, 80 minutter med opp og ned. Da ble hu sliten stakkars :( men sovna da ❤️ ellers så skal snuppa legges inn i april.
jeg har den samme, hadde plutselig 5000 skritt etter ridetur :P
yes da ! Her er det fint ! Sjekka du opp det greiene?
ja det gjorde du :P
sov godt ;)
gjør det ? :)
joda :) hadde håpa på å få tilbake bilen i dag men :P

Må jo heve stemmen når ingen hører meg :rolleyes:
Var du på Skoda med barnevogn idag??;)

Så bra :) har sett lite til deg :) håper å se deg mer ;)

Stemmer. Går litt i surr med alle de små vi har her :D
Dakar lita. Håper det blir fort unnagjort da

hehe. Skjønner den ;) siste var litt over en uke med hel***. Og nå andre dag. Så spent

Husker jeg hadde sånn 4400 og noe på den. Mål er 4500skritt. Stod og hakka kjøttdeig til middagen og begynner og vibrere kraftig på arma. Da var plutselig målet nådd. Enda jeg stod i still :p

Haha, jaja greit å vite :p
Her har jeg 10.000 som mål, så er ikke ofte den vibrerer gitt :p haha

Håper hun sovner fint snart:)
Jeg har vært på jobb idag jeg...nå er det sofa;)
håper det :) skal legge meg ned med henne snart. måtte bare spise kveldsmat først og henne eter som en hest. hun spiste visst masse lunsj. ikke så mye ettermiddagsmat, men 1 pølse til middag, over en halv til kvelds, halvbrødskive og en smoothie :o

deilig med sofa etter jobb tenker jeg! :D

Må ikke være ugler da :P liker andre søte skapninger å. Rosa er favoritten da :rolleyes:
Må gi meg en pekepinne ;) ;) søte skapninger? Soom? Dyremotiver? Bare enkle søte rosa mønstre? Store motiver?

Ja.
Når hun ringte sa hun at frøkna godt kunne begynne tidligere enn 1. august som vi hadde skrevet i søknaden vi sendte.
Jeg sa det som det var at vi har søkt lille U inn i hennes, og hun dit og dersom vi får valget siden vi ønsker dem i samme barnehage vil vi velge den i Oslo side hun strever veldig med språket og har et opplegg med logoped og PPT i barnehagen hun går i nå. Siden det bare er litt over et år til hun begynner på skolen ønsker vi i utgangspunktet ikke bryte med det opplegget.
Vi ble enig om at dersom lille U ikke får plass der hvor hun er skal vi si i fra i god tid slik at de kan begynne arbeidet med å få samme hjelp dit
Så serviceinnstilt de er:)
Men skjønner deg veldig godt når du ikke vil bryte opplegget hun allerede har:)
Krysser fingre for plass!

Haha, jaja greit å vite :p
Her har jeg 10.000 som mål, så er ikke ofte den vibrerer gitt :p haha
Jeg liker å ha noe oppnåelig. Og så oppjusterer jeg heller :p blir det aldri nådd nesten hver dag, mister jeg motovasjonen :p

Back
Topp