Skravletråd februar!

Gratulerer med svennebrev :) N har fått ski av oldeforeldrene, men tror hun er litt liten enda :p
Takk, jeg er stolt som en hane:p
Vi valgte å vente til i år med ski, hun ønsket seg i fjor, men forståelsen er en helt annen i år :) men noen tar det jo lett da :)

God ettermiddag:D
Grattis med svennebrev!
Så artig at hun fikk prøvd seg på ski:) øvelse gjør mester:P
Jada, det blir nok bedre :) hun har spurt så fint etter ski ei stund nå så det var på tide, men jeg ville vente til mannen kom hjem sånn at han kunne være med henne, han er hjemme - jeg ble med :p haha.

Takk, synd det var veldig gøy, tok det jo i sommer med det er kun 1 utdeling i året. Men det var fryktelig gøy, og jeg var 1 av 10 som var eldre enn 24 tror jeg :p av sikkert 200 :)

Listegalskap, det lider jeg av. Jeg er listoman. Dere har vel sett listene mine før i forkant av at det skjer noe.

I morgen er det femårsdag her.

Så jeg har liste.

e9feeb4319c68ea01e32f931fa802906

Så herlig at mannen har kommer hjem! Og har fri! Eller han og tuppa holder på å installere strøm på det nye soverommet, han jobber hun laget mat av sagspon :p siden tuppa styra i 2,5 time (!!! :o ) i natt er jeg fryktelig trøtt så mannen sa jeg måtte legge meg nedpå. Jeg hadde nesten glemt at det er et valg når vi er to.
Så nå ligger jeg her da å bare slapper av :)

Takk, jeg er stolt som en hane:p
Vi valgte å vente til i år med ski, hun ønsket seg i fjor, men forståelsen er en helt annen i år :) men noen tar det jo lett da :)
Det har du rett til å være :) ikke sant. De skiene har visst vi hatt og :D

Så herlig at mannen har kommer hjem! Og har fri! Eller han og tuppa holder på å installere strøm på det nye soverommet, han jobber hun laget mat av sagspon :p siden tuppa styra i 2,5 time (!!! :o ) i natt er jeg fryktelig trøtt så mannen sa jeg måtte legge meg nedpå. Jeg hadde nesten glemt at det er et valg når vi er to.
Så nå ligger jeg her da å bare slapper av :)
Liker :) sov dårlig i natt pga isjias. Fy det er vondt altså ...

Back
Topp