Han er it konsulentHva jobber han med?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er it konsulentHva jobber han med?![]()
Så flink jenteGod morgenvar morgen her 09:00. N hun våknet kun for drikke i går ellers sov hun hele natta uten å sove på dagen :O la henne 19:30 da sovnet hun i 20:00 tiden. Men i bhg trenger henne å sove. Kan jo bare vært engangstilfelle det vet vi ikke
flink er hun
![]()
Takk, straks på vei ut døraKos dere på tur
Takk det skal vi gjøreKos derefår se hva vi skal idag
![]()
Må ut vi også etterhvertTakk, straks på vei ut døra![]()
De gjør det, og lille U nyter alle "nye" lekene som ligger utoverKos er seg de da![]()
Greit å sjekke det jaHadde det her for ikke lenge siden, men ble litt skremt når smerten kom idag :O heldigvis så tenkte jeg at dette må være bekkenet siden det kun satt der igjen andre plasser. Tusen takkskal ta kontakt med noen å få sett på det
![]()
Ja veldig deiligHerlig det![]()
Strålende sol herJa det er det, men blir nok ganske bra her i dag. Vil tippe på at det på utsiden av stuevinduet vil komme opp i 6-7 grader sånn som været ser ut til å bli![]()
Kom deg til legeJeg sov utrolig dårlig i natt pga dethva gjør man med det?
![]()
He he det vil jeg tro jaDe gjør det, og lille U nyter alle "nye" lekene som ligger utover
Så snill storesøsterOg set beste var at frøkna tok broren i morres så jeg kunne ligge å dra meg litt lenger enn til kl 6![]()
Ja gleder ossÅh. Så gøy da![]()
Ikke i helga heller?!Men jeg prøver å ikke spise sånt![]()
![]()
Strålende sol herog sikkert hos dere også!
Ja,det blir noe annetÅh, deilig å slippe å se alt av ledninger og sånt![]()
Jeg hadde tenkt å jage den ut egentlig.Den må oppdras synes jeg
Spørs om den vil detJeg hadde tenkt å jage den ut egentlig.