Flinke duShoppingposene er lagt opp, oppvasken tatt.
Hus ryddet nede.
Sofa i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinke duShoppingposene er lagt opp, oppvasken tatt.
Hus ryddet nede.
NopeSovnet hun ike i bæresjal?
Du får banke litt vett i hannope.. men mannen har... stakkars
Han presterte faktisk å si at siden han var syk.. da var det ille.. for han hadde høy smerteterskel...
ja ok.. Det har da for all del jeg også (som ikke kjenner smerte når jeg har indre blødninger og buken full av blod).
men jeg kan da ikke legge meg ned å dø for det.. Noen må jo ta barna
bahh... utblåsning!![]()
Det er utenfor mi fatteevnenei.. skjønner bare ikke hvordan noen kan forlate barna sine på den måten![]()
Nope nå er det rolig resten av dagensåhh... noe spennende som skjer i dag jenter?
Ja det ble ikke så mye shoppingHahafort gjort!
Fikk du shoppet noe?![]()
He he takk for det snuppaGrattis søte du!!![]()
prøvde å snakke med han. Å han var så voksen at han trykte ansiktet ned i putaDu får banke litt vett i han
Ha ha ble du redd nå ?Da må jeg henge i før du når meg igjen![]()
Litt av hvertOoh....hva da??![]()
Nei vi har fortsatt ikke detHar du ikke oppvaskmaskin?![]()
håper på det jeg også.. Men det kommer litt an på Vesla og Knøtte... De tennene hans er ikke snille om dagen.Nope nå er det rolig resten av dagen
Ja det tror jeg det blirFlinke du
Sofa i kveld?
Aha skjønner.Nopei wish! Vi bruker sele ikke sjal.
Oh Ohlala da hadde jeg blitt surprøvde å snakke med han. Å han var så voksen at han trykte ansiktet ned i puta![]()
Æsj så kjedelig dahåper på det jeg også.. Men det kommer litt an på Vesla og Knøtte... De tennene hans er ikke snille om dagen.
Grattis med tannebiss![]()
Oooj! Godt dere ikke glemte henne da! :OVi har holdt på å kjøre uten J vi
Hun satt i bilstolen som stod i gangen. Så sa mannen "men da er vi klare" så satt jeg bak, titter på plassen ved siden av å roper "LILLE PANDA!!"![]()
Whaaat? Ny rekord må det jo nesten være? Hihi. Nå får du sjangs til å bli lei hanTakk snuppa ♡
Han skal ha fri helt til onsdag !![]()