Det er så morro ! Kjøpte den i sommerde bøkene er så fine! vuderer å skaffe en selv, for jeg elsker å fargelegge og skape fine bilder ut av det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så morro ! Kjøpte den i sommerde bøkene er så fine! vuderer å skaffe en selv, for jeg elsker å fargelegge og skape fine bilder ut av det![]()
vi skal jo ikke bo her for evigNei det hørtes greit ut det dajeg banner hele tia jeg
*yrkesskade*
![]()
Godt du fant ur av detJa ! Men da vet jeg jo hvorfor nå
Håper du får sove godtOmsider hjemme fra jobb, fått i meg 2 skiver og nå skal jeg komme meg i seng![]()
oi såpass jaDet er så morro ! Kjøpte den i sommermen ikke brukt den så mye. Denne uka har jeg gjort ferdig 4 sider
![]()
Er sykepleierHva jobber du med ?![]()
ja det er smart detvi skal jo ikke bo her for evigmen bo her og spare opp så vi kan kjøpe no i nærheten. svigermor vuderer å selge leiligheten sin for å hjelpe oss
men å stå som sikkerhet i banken liker ikke våre familier.. ser jo den. er jo visse risiko man må ta
![]()
jeg var sånn selvmen jeg prøver å slutte fordi jeg glemmer meg foran N det er ikke pent akkurat
![]()
JeppGodt du fant ur av det
ja det er detoi såpass jamen det er jo så moro så man klarer ikke slutte
![]()
ÅjaEr sykepleier![]()
Sov godtGod natt alle samrmen![]()
ja det er smart detja skjønner at de ikke har lyst til det. Men det er jo deilig å ha den hjelpen
det er det, men vi tvinger ingen altså+ mamma vil ikke fordi det er urettferdig for mine brødre og henne er jo alene så hun tørr rett og slett ikke
Jeppveldig deilig
god natt og sove godtGod natt alle samrmen![]()
Omsider hjemme fra jobb, fått i meg 2 skiver og nå skal jeg komme meg i seng![]()
Er sykepleier![]()
det er så tomt når mannen drar på nattarbeid... er noe som mangler ja <3
nei så det er så UVANT :O men synes han er flink jegJobber han ofte natt eller?
Det er så morro ! Kjøpte den i sommermen ikke brukt den så mye. Denne uka har jeg gjort ferdig 4 sider
![]()