Jeg har endelig fått Vesla i seng.. etter mye om og menDa har jeg lest til kengubarnet, nå er det sofa tid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har endelig fått Vesla i seng.. etter mye om og menDa har jeg lest til kengubarnet, nå er det sofa tid!
I dag valgte han smågrøsshistorier for når jeg leste det brukte jrg visst å kile han litt på ryggen å det var så koselig; )Hva leser dere?
Var hun vanskelig i dag?Jeg har endelig fått Vesla i seng.. etter mye om og men![]()
Hun sovna iallefall i sin seng .Det er et godt tegnJa , håper det![]()
Har hvert mye hurra meg rundt og herjing i dag når vi har hvert på besøk...Var hun vanskelig i dag?
Å neiSetter med ned med tegneboka. Ingen internett bortsett fra mobildata, ingen radio eller musikk og ei heller tv da gubben ikke sendte med ledningen tl tven![]()
Krysser fingrene for nattaHun sovna iallefall i sin seng .Det er et godt tegn*bank i bordet*
![]()
Så kjedelig :/ får du den før til helgen da? Når får du nett?Setter med ned med tegneboka. Ingen internett bortsett fra mobildata, ingen radio eller musikk og ei heller tv da gubben ikke sendte med ledningen tl tven![]()
Ja, det er jeg velwowtipper de ble glade hjemme da
![]()
det er jo sesong premiere på helt perfekt og neste sommer![]()
Hehe er du fan ?
Har dere sendt de dit så dere kan sitte her?fin dag og fin plan.
Mannen har jo dratt på kino med mannen til Hope...¨
Så gutta har dratt på valentinesdate mens jentene sitter hjemme med barna![]()
ikke akkurat. det er vel noe de har bestemt selvHar dere sendt de dit så dere kan sitte her?![]()
Heheikke akkurat. det er vel noe de har bestemt selv![]()
Nei, og når ikke tak i fjernkontrollen her jeg sitter og ammer. Hva sa de?Noen som ser nyhetene på tv2? Innslaget om amming ?
Nei, hva sier de?Noen som ser nyhetene på tv2? Innslaget om amming ?
Håper hans egne leker blir morsomme igjen snarttakkfått noe fint i dag ?
det var et godt forslag
takk takk
det er så godtdet hadde jeg på fagprøven, kan piffes opp med hjemmelaga sjokolade pynt
Lurer på det selv
Ja er noe i detFordi noen ting er gøyere![]()
Haha ja ikke santHehemamma sine ting er alltid mye mer spennende!