Det er du alldeles ikke !Ute skinner sola, inne er tuppa utålmodig og jeg har et vondt bekken og er forkjøla. Hurra, burde ta med med tuppa ut men jeg veit ikke om jeg klarer å henge på henne :/ føler meg som ei skikkelig dårlig mor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er du alldeles ikke !Ute skinner sola, inne er tuppa utålmodig og jeg har et vondt bekken og er forkjøla. Hurra, burde ta med med tuppa ut men jeg veit ikke om jeg klarer å henge på henne :/ føler meg som ei skikkelig dårlig mor...
Klem til degDu har all min sympati
Våknet opp selv til......ingenting!!
Måtte gratulere meg selv med morsdagen....han hadde ikke engang hjulpet gutta med kort/tegning
Skuffa ja!
Gratulerer med morsdagenGod dag alle sammenog gratulerer med morsdagen alle flotte damer
![]()
Godt å høreTakk, natten har gjort det litt bedre![]()
Gratulerer med morsdagen til deg ogsåGod dag alle sammenog gratulerer med morsdagen alle flotte damer
![]()
Haha utrolig nok så har han ikke detOg mannen har ikke arvet det?!![]()
Tusen takk søte duSynd du også skal få en klem,jeg ♡
Skjønner jo det, med det er bare så kjedelig for oss andreNå er jeg her
Må jo få med meg alt vettu!
Uff, marsipan klarer jeg meg helt fint utenNam
Elsker marsipan jeg!!
Du bor ikke slik til at du kan slippe henne ut i hagen alene?Ute skinner sola, inne er tuppa utålmodig og jeg har et vondt bekken og er forkjøla. Hurra, burde ta med med tuppa ut men jeg veit ikke om jeg klarer å henge på henne :/ føler meg som ei skikkelig dårlig mor...
Takk søtaKlem til deg
Så artig at de er så forskjelligeHaha utrolig nok så har han ikke dethan er det stikk motsatte, veldig stille av seg. Så hater han oppmerksomhet
![]()
Ha ha nei takkSå dumt da
Flytte til Vestfold??![]()
Du får snakke til mannen.Takk søta![]()
♡Det er du alldeles ikke !
Takk ♡Du bor ikke slik til at du kan slippe henne ut i hagen alene?
Du er ingen dårlig mor!!![]()
Velkommen etter søtaSkjønner jo det, med det er bare så kjedelig for oss andre
Men se, nå er det jeg som henger etter.
Måtte bare rydde litt og lage dessert.
Har sendt mannen i seng nå slik at han ikke går i veien når jeg støvsuger
Noe av det beste jeg vet!Uff, marsipan klarer jeg meg helt fint uten