Ja mannen satt seg på sengekanten. Det var egentlig min planlegge deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja mannen satt seg på sengekanten. Det var egentlig min planlegge deg?
AwwhHan likte alt utenom dusjen...den var visstnok veldig skummel![]()
hahaha sånn jaJa mannen satt seg på sengekanten. Det var egentlig min planmen han kom meg i forkjøpet. Meeen nåå. Skal jeg endelig ta kvelden. Begynte å se på en serie på netflix nå, men vi måtte se første episoden 2 ganger fordi jeg duppa av
![]()
Feira morsdagen idag heller. Så ble masse kakeÅååååååå det fikk jeg lyst på
Oppbevaringsplass får man aldri nok avHar også hus men ja ... lyst på stort med oppbevaringsplass i massevis
Nå krøp jeg til korset å la meg. Spørs om jeg får sove. Kjennes ut som har en pose i hvert nesebor. Stakkars bihulerGodt det hjalp litt
Husk å oppdatereYes yes han brukte lang tid på kortet![]()
Husk å ta deg en pust i bakken nå og da du også. En utslitt Musemor er ikke bra.Det har jeg vanskelig for å tro.
På grunn av en krise ble mye skjøvet på, så mye å gjøre + onsdag og torsdag i Tromsø + lege med frøkna på fredag
He he kos dereFeira morsdagen idag heller. Så ble masse kake![]()
Vi får se om jeg husker detHusk å oppdatere![]()
Nei gjør ikke detOppbevaringsplass får man aldri nok av
Uff da så pass jaNå krøp jeg til korset å la meg. Spørs om jeg får sove. Kjennes ut som har en pose i hvert nesebor. Stakkars bihuler
Jeg husker det nok, syns sånne ting er så kooooselige ♡♡Vi får se om jeg husker det
Gutta vantBare å kaste deg med i noen samtalervi skravler med vi
![]()
Her har vi vært i nyhuset og ordna litt jeg og gubben. Hvem leder i skytinga da?![]()
God natt og god bedringNatta damer. Skal prøve å sove meg frisk jeg nå, for tenk!![]()
huff.. slitsomt når det står påSynes den frøkna mi kan sovne snart... en time fra 20 til 21 er ikke noe å skryte av. Og hylings til vi kom hjem igjen 22. Mamma som barnevakt funker visst ikke om hun våkner. I en fase hvor kun jeg eller mannen klarer å legge og trøste henne![]()
Uken etter neste er det vinterferie for mange, og jeg får roligere dager og mulighet til å komme ajuerHusk å ta deg en pust i bakken nå og da du også. En utslitt Musemor er ikke bra.