Skravletråd februar!

Æsj hvorfor det da?
Dårlig natt. Frøkna våkna i det øyeblikket vi la oss. Og holdt det gående til halv 2. Våkna igjen 3. Sovna 4 og våkna igjen halv 5. Da kasta jeg gubben på sofaen og tok frøkna opp i senga. Så sov vi til 7

Her også. Var veldig usikker om jeg ville ha flere pga bla det. :/
Men så tok jeg til vettet ;)
Ååh, vi har tenkt tanken flere ganger. Dette blir den siste!:p haha. Men vi vil jo ha to så :p krysser bare fingrene neste ikke blir prematur med kolikk så går det bra!:p

God morgen jenter!
Hva står på agendaen i dag?
Jeg har ingen planer kjenner jeg. :)

MEN Vesla har blitt innkalt til barne-poliklinikken 8. april. :hello2
Så da håper vi at de har noe fornuftig svar på ting!

God morgen jenter!

Idag er det endel planer. Overleve på lite søvn med en aktiv og krevende datter :p så kommer brodern på besøk 2. Og optiker klokken 4. Selge bøker halv 5. Lage middag. Hente søster 6. Så sikkert noe god mat til henne og bror.

Og pakke :)

Godt dete har fått innkallelse :)

Hvorfor det? :/
frøkna var våken til sammen flere timer inatt :( skrik og brøling. Leking med sengekanten. Gubben tok den vekk. Da ble det selvsagt verre for hun kunne se så mye og alt ble spennende. Er bare margetrøtt.

Ååh, vi har tenkt tanken flere ganger. Dette blir den siste!:p haha. Men vi vil jo ha to så :p krysser bare fingrene neste ikke blir prematur med kolikk så går det bra!:p
Håper på det :)
Jeg har bestilt ei som ikke har kolikk, liker å sove, liker å kjøre bil, liker å ligge i vognen sin osv. :p

Håper på det :)
Jeg har bestilt ei som ikke har kolikk, liker å sove, liker å kjøre bil, liker å ligge i vognen sin osv. :p
Vi har bestilt det samme vi ;) her likte hun ikke vogna før nå etter jul. Før det ble det hyl og bæljing

I går ble det "bare" laget 164 nye tråder på hele forumet..
Klarer dere sammen å lage over 200 i dag? Bare en liten utfordring altså :)

God morgen jenter!

God morgen, bedre dag i dag?
Enda godt dere har fått time, selv om jeg syns det var lenge til..

I dag har jeg tuppa hjemme, hun hadde en anelse feber i går og i natt så da syns jeg det er greit å ha henne hjemme :)
Jeg har time hos fysio Snart - så da kommer mannen hjem og er med henne en liten time mens jeg er der.
Også skal hun en liten tur til farmoren etterpå for da skal jeg til jm,ellers er vi rimelig plan fri :)

frøkna var våken til sammen flere timer inatt :( skrik og brøling. Leking med sengekanten. Gubben tok den vekk. Da ble det selvsagt verre for hun kunne se så mye og alt ble spennende. Er bare margetrøtt.
Huff så kjedelig :(
Skulle ønske hun lærte seg å like søvn!

Vi har bestilt det samme vi ;) her likte hun ikke vogna før nå etter jul. Før det ble det hyl og bæljing
Virker kjent... jeg bar henne i sjal og trilla vogna framfor, for jeg prøvde jo vognen hver gang. . :/

God morgen, bedre dag i dag?
Enda godt dere har fått time, selv om jeg syns det var lenge til..

I dag har jeg tuppa hjemme, hun hadde en anelse feber i går og i natt så da syns jeg det er greit å ha henne hjemme :)
Jeg har time hos fysio Snart - så da kommer mannen hjem og er med henne en liten time mens jeg er der.
Også skal hun en liten tur til farmoren etterpå for da skal jeg til jm,ellers er vi rimelig plan fri :)
ja det er litt lenge til. Men de hadde ikke noe ledig før da dessverre :( Men vi har ihvertfall FÅTT time!
Å det er jubelverdig :D

Håper tuppa ikke blir verre da. God bedring til frøkna.

Er det vanlig kontroll i dag ho JM eller?

Virker kjent... jeg bar henne i sjal og trilla vogna framfor, for jeg prøvde jo vognen hver gang. . :/
Ble mye bæring her. Kunne spart meg for å kjøpe bagdelen. For hun nekta for det meste den. Når sportsdelen kom ble det bedre :)

Idag er det endel planer. Overleve på lite søvn med en aktiv og krevende datter :p så kommer brodern på besøk 2. Og optiker klokken 4. Selge bøker halv 5. Lage middag. Hente søster 6. Så sikkert noe god mat til henne og bror.

Og pakke :)

Godt dete har fått innkallelse :)
oij.. ja du har nok å finne på i dag! :D
Hva slags bøker skal du selge?

oij.. ja du har nok å finne på i dag! :D
Hva slags bøker skal du selge?
Ja. Travel dag :p og passer dårlig å ha mye å gjøre. Men kanskje det holder meg våken :p

Skolebøker fra bachelorstudiet mitt. 17 stykker skal selges idag :)

Back
Topp