de kan gå å sette seg på en stubbe i skævenSelvsagt er det noen av dem her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
de kan gå å sette seg på en stubbe i skævenSelvsagt er det noen av dem her![]()
Du får prøve å komme deg dit daBurde kommet meg dit jeg og![]()
He he godt å få det ut tenker jeg.Nei det er bare det at huset vi bor i er eid av "onkelen" min (fetteren til pappa).
Å vi har fått tilbud om å kjøpe det til en veldig billig penge. MEN huset må TOTAL oppusses og det bli ta hvertfall 3 år med god innsats ifølge en takstmann vi kjenner.
Vi har veldig lyst på plassen av mange grunner. Men har holdt litt igjen pga av vi har hvert litt skeptiske til om det ligger noen
"hemmeligheter" i veggene her. Så i romjulen sa de at vi måtte bestemme oss innen januar.
Å vi har sagt til dem at vi har lyst til å kjøpe.
Men så driver vi jo da å sjekker rundt med finansieringsbevis osv osv..
Vi vil jo ikke si 100% ja før vi vet at vi faktisk KAN kjøpt det.
Å nå maser hu ugla han er gift med da... litt sånn nebbete og små frekk...
Å så fort hun liksom høre at vi jobber med saken så blir hu blid i igjen. Å sånn er det HVER gang hu sender melding...
Jeg er så dritt lei!
*utblåsning ferdig*
Prøver. Men sofaen lar meg ikke gåDu får prøve å komme deg dit da
ja jeg trodde ikke det var så vanskelig å forstå... for dem egen del også...He he godt å få det ut tenker jeg.
Skjønner dere ikke vil si ja før det
Skikkelig vanskelig ikveld?:/Holdt på i 3 timer med å få den ungen til å sove igjen ! Jeg blir sprø
For en teit sofaPrøver. Men sofaen lar meg ikke gå
Rate greier i grunnja jeg trodde ikke det var så vanskelig å forstå... for dem egen del også...
Nei det er bare det at huset vi bor i er eid av "onkelen" min (fetteren til pappa).
Å vi har fått tilbud om å kjøpe det til en veldig billig penge. MEN huset må TOTAL oppusses og det bli ta hvertfall 3 år med god innsats ifølge en takstmann vi kjenner.
Vi har veldig lyst på plassen av mange grunner. Men har holdt litt igjen pga av vi har hvert litt skeptiske til om det ligger noen
"hemmeligheter" i veggene her. Så i romjulen sa de at vi måtte bestemme oss innen januar.
Å vi har sagt til dem at vi har lyst til å kjøpe.
Men så driver vi jo da å sjekker rundt med finansieringsbevis osv osv..
Vi vil jo ikke si 100% ja før vi vet at vi faktisk KAN kjøpt det.
Å nå maser hu ugla han er gift med da... litt sånn nebbete og små frekk...
Å så fort hun liksom høre at vi jobber med saken så blir hu blid i igjen. Å sånn er det HVER gang hu sender melding...
Jeg er så dritt lei!
*utblåsning ferdig*
Ikke sant. Var det jeg og saFor en teit sofa
Ja ! Hun Sov hos tanta si i natt, å der var det nesten 30 grader. Så når vi henta hu så var hu potte tett, her hjemme er det sjeldent over 20Skikkelig vanskelig ikveld?:/
Ble hun syk av varmen?Ja ! Hun Sov hos tanta si i natt, å der var det nesten 30 grader. Så når vi henta hu så var hu potte tett, her hjemme er det sjeldent over 20
ja det synse jeg også....Rate greier i grunn
Du får lære den bedre oppførselIkke sant. Var det jeg og sa
Få få den til å sparke meg i rumpa slil at jeg kommer meg oppDu får lære den bedre oppførsel
Det er nok lurtFå få den til å sparke meg i rumpa slil at jeg kommer meg opp
vi hadde en her på lørdag.Få det ut! Skjønner deg godt. Et evt huskjøp tar tid. Og masete ugler liker vi ikke!
Tenkt tanken og få en fagkyndig inn på befaring for å se eventuelle kostnader for totalrenovering? Kanjo fort bli at det koster mer enn det smaker og så sitter dere med skjegget i postkassa..
Ellers blir det lite søvn inattDet er nok lurt
vi hadde en her på lørdag.
Han sa at til den prisen så var det mye tomt og hus. Men at hvis vi skulle kjøpe det så måtte vi først tenke om dette var ett sted vi ville bli boende lenge. Å om vi var forberedt på ihvertfall 3 år med oppussing.
Sånn som vi bor nå bruker vi bare 2 etg fordi 1. etg ikke er brukenes. Så vi kan pusse opp nede uten at det går utover levevilkårene våre slik de er i dag.