Ja jeg synes det var en fin plan jegVar ikke det jeg tenkte når jeg så kjøkkenet da :O men jeg må jo ha noe å finne på i morra også, så da passer det vel fint å ta det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg synes det var en fin plan jegVar ikke det jeg tenkte når jeg så kjøkkenet da :O men jeg må jo ha noe å finne på i morra også, så da passer det vel fint å ta det da![]()
Ikke så mye igjen daHar 58753 nå![]()
Ja. Og for hver flytting blir det mer og mer ting. Og nå følger jeg at halve flyttelasset kun er lille frøknas tingVært gjennom runder du da skjønner jeg![]()
godt det daJa jeg gjør det
Haha, jeg veeet!!Men de er jo så fiiine. Jeg vil inn i dem!![]()
Blitt litt mye i det siste?Nope nå sa jeg faktisk nei![]()
Så snill han er med degGubben ordner kveldsmat-bord til oss. Deilig å få ligge på sofaen mens han fikser![]()
Ja jeg synes det var en fin plan jeg
Var deilig. Er sliten etter helgaSå snill han er med deg![]()
Ikke sant. Den der buksa på 26 får være drømmen, men hoftene er nok bredere enn før jaHaha, jeg veeet!!
Men med bredere hofter enn før barn har jeg gitt opp tanken![]()
Ja men da er du jo detTvinger .eg til å være det![]()
Håper du har en flott kveldDa sover mini og jeg har parkert i sofaen og prøver å se om det er noe å se på tv som er verdt å følge med på
Så flink du har værtVi er ved å gå fra to lurer på dagen til en så lille U sluknet allerede kl 18.
Endelig fikk jeg tid til å klippe håret til frøkna, det var blitt utrolig slitt og bare floket seg.
Blir litt mer husarbeid her i kveld, og pakking og så blir det tidlig i seng.
Hvilke planer har dere for i kveld?
Skal vel rekke det i løpet av mndIkke så mye igjen da![]()
Gadd ikke siden jeg omtrent akkurat hadde kommet hjem fra turBlitt litt mye i det siste?![]()
Nja noen ganger såJa men da er du jo det
Får du ikke mer energi av treningen da?
Det tror jeg påVar litt godt å nyte stillheten her kjenner jeg
Hva er morgendagens planer da?
Ca 3 mnd, litt over , bare glad den ble ferdig jegHvor lenge hadde hun kolikk?
Det går fort med disse altså
Absolutt. Danser rundt på stua av glede, neida.Hurra for det