Fysj av megbananpannekaker til lunsj i dagnamme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fysj av megbananpannekaker til lunsj i dagnamme
Skulle på body balance klokka 10Good morning
Hva skal du idag?
Ja det er detKult, er det trening?![]()
HahaJa var så flaut åjeg hadde jo ikke med meg sko, å hadde kose sokker på meg
![]()
Å der fikk jeg svar på spørsmåletJa det er detdet er sånn avslappende rolig trening, men veldig slitsomt. Handler om balanse også er det styrke da. Trener barbeint, også etter timen så ligger man på ryggen med teppe over seg
![]()
Random quote.Jepp. Trøst deg med at om 3 eller 4 uker så løsner det![]()
Enda godt det går den veien og ikke nedover ;-)God dagVi har hvert på 6 mnd kontroll i dag og lillebror blir vist større for hver gang bi er der
Har dere en fin dag?
Er du syk?Kjedelig å vente hos legen......
Fant denAhahar du sett for deg hvilken kjole du ønsker ?
![]()
Litt hvile er nok lurt jaHerlig med litt sol)
Takk, håper jeg også. Eller så går jeg bare ta det med ro i noen dager; og håpe det blir litt bedre![]()
Må vise bilde daFant den
Sort Floyd kjole- funky girls![]()
JobbHva er deres planer for dagen da?![]()
He he koselig når det er sånnJa. Har ei søster som har abstinenser. Hsr ikke sett vesla på ei uke![]()
Det er alltid kjedelig!Kjedelig å vente hos legen......
Ja veldig. Og nå venter vi på at det blir hennes turHe he koselig når det er sånn
Kos deg på jobbDa er det straks avgårde på jobb![]()
Vi skulle til sykehuset. Ikke så langt men 30 sone hele veien så tar litt tid. Rakk timen med 1 minuttLang vei til legen eller?
Hadde en slik bleie du beskriver her tidligere idag og mistenker tenna oppe. Hun har en stund vært knallrød i kinna. Akkurat samme tegn som da de nede komtror det.. vi får se hva dagen bringer.