Går hos en flink manuellterapaut som blant annet setter nåler direkte i muskleneHuff dahvilken behandling bruker du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går hos en flink manuellterapaut som blant annet setter nåler direkte i muskleneHuff dahvilken behandling bruker du?
Ingen aning om hvor Fosen erHehe, ja det syns jegblir langt å dra for en klipp da,ut her på Fosen..
skal han på kurs alene?Hente kengubarnet; )
Regner med det jaNei, dett skjønner jeg da![]()
Skal prøve det jaskal han på kurs alene?
Men det vet jegIngen aning om hvor Fosen er
Så hvor er det?Men det vet jeg
oij! så spennende da! hva føler du om det?Skal prøve det ja
hmmmm... javel da.. det får være greit for denne gangJoda, det tror jeg![]()
AaahEnkelt oppsummering- et slags salgskursvi frisører skal selge mer sjampo en dagligvaren
![]()
Det går helt fint tenker jeg , optimistisk som jeg eroij! så spennende da! hva føler du om det?
Så bra! Då satser vi på at Kengubarnet klarer seg helt supert!Det går helt fint tenker jeg , optimistisk som jeg er![]()
SpennendeDiv salgsteknikk osv. Er frisør![]()
ja det synes jeg å !Oj hørtes skummelt ut
så braKlart det gjør det![]()
ja jeg håper for Guds skyld det altså ! Jeg har lyst på sånn armbåndDu får se om tannkjøttet legger seg over etterhvert
Jeg kjøpte den for flere år siden, bare funnet den frem igjen
Hva da ?Hihi, det var godt altså![]()
Oppi TrøndelagIngen aning om hvor Fosen er
Hvilken bok er det du fargelegger?En del sider på en halvtimejeg satt MEg til å fargelegge litt, å nå ser jeg kjære mamma
![]()
Drar vel på morningen så skal han hentes kl 14Så bra! Då satser vi på at Kengubarnet klarer seg helt supert!
Når og hvor lenge blir du i Holmestrand?
Det hadde du greid lett med værdens finaste dialektJeg skulle lære å selge deres varer til mine kunder . Som sjampo, styling osv.
Du skulle skravle du!En del sider på en halvtimejeg satt MEg til å fargelegge litt, å nå ser jeg kjære mamma
![]()