Flink du eeI dag har jeg faktisk gått 10000 skritt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du eeI dag har jeg faktisk gått 10000 skritt![]()
Ja jeg har detpå'n igjen i morgen, så burde egentlig legge meg
![]()
Hørtes koslig ut![]()
takkFlink du ee![]()
Ja veldigKom deg i sengtrives du i jobben
Kult! Jeg har ogtakkkjøpte meg fitbit i går !
Ja veldignei, jeg vil være oppe litt til
![]()
Jeg er håpløsJa det gjør man som regel![]()
Nope var over 400 en dagFeil
Det er mer nå enn det har vært![]()
Så flink du er!I dag har jeg faktisk gått 10000 skritt![]()
Satser på at du får sove fortDa sitter man her igjenammer og venter på fyrverkeriet. Som faktisk akkurat smalt. Så da kan det hende at poden for sovnet
![]()
Hva har skjedd med ryggen?Satser på at du får sove fort![]()
Her blir det ikke søvn enda. Noe har skjedd med ryggen min ..![]()
Au! Husker det selvHva har skjedd med ryggen?
Akkurat nå tar poden tak i puppen drar den langt bakover og om om igjen. Er jeg heldig så har jeg noen deler av puppen etter dette ... au!
Høres ikke god ut :/ aner ikke hva det kan være :/Au! Husker det selv
Aner ikke. Den er vond. Høyre siden iler det i tak og går ned over mot skambeinet fra korsryggen og ned i foten. Kjennes ut som noen støter meg i ryggen. Aldri opplevd dette så hadde vært fint å vite hva det er![]()
Kanskje nerve. Skal ta det oppHøres ikke god ut :/ aner ikke hva det kan være :/
Det kan være isjiasnerven i klem? Ikke godt. Håper det løser segAu! Husker det selv
Aner ikke. Den er vond. Høyre siden iler det i tak og går ned over mot skambeinet fra korsryggen og ned i foten. Kjennes ut som noen støter meg i ryggen. Aldri opplevd dette så hadde vært fint å vite hva det er![]()
Håper du fikk sove og slappe avKanskje nerve. Skal ta det oppnå er det natta så sove godt
mannen masserte meg og smurte med heat lotion