Skravletråd februar!

Enn så lenge så sover N :)
Men ... Hu mor har så vondt at det blir ikke søvn her på en stund

Da sitter man her igjen;) ammer og venter på fyrverkeriet. Som faktisk akkurat smalt. Så da kan det hende at poden for sovnet:)

Da sitter man her igjen;) ammer og venter på fyrverkeriet. Som faktisk akkurat smalt. Så da kan det hende at poden for sovnet:)
Satser på at du får sove fort :)

Her blir det ikke søvn enda. Noe har skjedd med ryggen min .. :p

Satser på at du får sove fort :)

Her blir det ikke søvn enda. Noe har skjedd med ryggen min .. :p
Hva har skjedd med ryggen?

Akkurat nå tar poden tak i puppen drar den langt bakover og om om igjen. Er jeg heldig så har jeg noen deler av puppen etter dette ... au!

Hva har skjedd med ryggen?

Akkurat nå tar poden tak i puppen drar den langt bakover og om om igjen. Er jeg heldig så har jeg noen deler av puppen etter dette ... au!
Au! Husker det selv :p

Aner ikke. Den er vond. Høyre siden iler det i tak og går ned over mot skambeinet fra korsryggen og ned i foten. Kjennes ut som noen støter meg i ryggen. Aldri opplevd dette så hadde vært fint å vite hva det er :)

Aner ikke. Den er vond. Høyre siden iler det i tak og går ned over mot skambeinet fra korsryggen og ned i foten. Kjennes ut som noen støter meg i ryggen. Aldri opplevd dette så hadde vært fint å vite hva det er :)
Høres ikke god ut :/ aner ikke hva det kan være :/

Det kan være isjiasnerven i klem? Ikke godt. Håper det løser seg:)

Back
Topp