Skravletråd donasjon

Hvordan går det, har du testet i dag? :Heartred
Ja svak strek på morgenen i dag og omtrent borte på neste test. Så nå har jeg ikke orket å teste mer. Skal se om jeg våger meg til en i kveld. Hvis ikke blir det i morgen tidlig. Mistet troa på at det går bra, men kan jo fortsatt gå dette her. 9 dpo er jo fryktelig tidlig og mange får jo ikke positiv før en eller 2 dager senere. Så vi får se da.

Ja svak strek på morgenen i dag og omtrent borte på neste test. Så nå har jeg ikke orket å teste mer. Skal se om jeg våger meg til en i kveld. Hvis ikke blir det i morgen tidlig. Mistet troa på at det går bra, men kan jo fortsatt gå dette her. 9 dpo er jo fryktelig tidlig og mange får jo ikke positiv før en eller 2 dager senere. Så vi får se da.
Ja jeg testet jo helt blendahvitt 9 dpo i september og gikk helt i kjelleren, også var den jo positiv da jeg testet på nytt noen dager senere. Tenker at alle spor av strek så tidlig er et veldig godt tegn :love7 Men ja, skjønner at du ikke orker å teste mer nå, lurt å vente litt. Jeg krysser fingre og tær!

Testet nå i kveld igjen og det er så vidt vi kan skimte en skygge på babyplan og makesure. Jeg tror det vi ser er spor av ovitrelle. Den har ikke pleid å henge i så fælt hos meg før, så hva greia er nå, det forstår jeg ikke. Nå har jeg mistet litt troen på dette her altså. Jeg sa jo så kjekt i forrige svar at man kan få positiv senere, men det har ikke jeg pleid å gjort tidligere. Jeg pleier å få noe slags strek som kan fanges opp på kamera.

Testet nå i kveld igjen og det er så vidt vi kan skimte en skygge på babyplan og makesure. Jeg tror det vi ser er spor av ovitrelle. Den har ikke pleid å henge i så fælt hos meg før, så hva greia er nå, det forstår jeg ikke. Nå har jeg mistet litt troen på dette her altså. Jeg sa jo så kjekt i forrige svar at man kan få positiv senere, men det har ikke jeg pleid å gjort tidligere. Jeg pleier å få noe slags strek som kan fanges opp på kamera.
Håper du tar feil, men vet uansett hvor fæl og grusom den følelsen er :Heartred Er virkelig deres tur nå!

Ja veldig fint! Er så rart når han er er for nå er det så selvfølgelig at det var han som skulle komme! Han er helt perfekt og ville endret noe ved han :Heartred Er ingen tvil om at han er min!
Å, det er så koselig å høre! Det gir håp- skikkelig håp for at det kanskje blir sånn for meg også. Setter inn siste forsøk i Norge denne syklusen, men jeg har ikke helt troa dessverre. Så jeg planlegger for eventuelt eggdonasjon/dobbeldonasjon. Men det er MYE følelser i sving, altså. Godt å høre at til tross for tvil så blir det helt riktig når baby er her :Heartred Det er jo det jeg tror og hører fra mange som har donor-barn.

Å, det er så koselig å høre! Det gir håp- skikkelig håp for at det kanskje blir sånn for meg også. Setter inn siste forsøk i Norge denne syklusen, men jeg har ikke helt troa dessverre. Så jeg planlegger for eventuelt eggdonasjon/dobbeldonasjon. Men det er MYE følelser i sving, altså. Godt å høre at til tross for tvil så blir det helt riktig når baby er her :Heartred Det er jo det jeg tror og hører fra mange som har donor-barn.
Ja det er uten tvil mye følelser i sving og en må jo kanskje bare godta at dette handler om basic instincts som ligger helt grunnleggende i oss. Men ja, etter å ha opplevd begge deler selv så vet jeg nå at for min del føles det ingenting annerledes ifht å få et barn som er biologisk mitt :Heartred

Dette blir ikke noe av. Det er jeg ganske sikker på. Helt hvit test i dag. Ikke engang kjemisk denne gangen.
Hvilken DPO er du på idag? Fryseforsøk kan jo være litt trege, men det kommer jo litt an på hvilken DPO det er. Det er så vondt når det ikke går :Heartred Sender deg mange varme tanker:Heartred

10 dpo nå. Altså jeg vet de sier det kan dukke opp positiv test senere hos noen. Men for meg har det aldri skjedd. Når det har vært negativ på 10 dpo sånn helt kritthvit test uten noe spor av skygge engang. Da er løpet kjørt for min del. Jeg har pleid å kunne se allerede på 9 dpo at noe er på gang. I går hadde jeg svak strek på morgenen og som utover dagen forsvant helt. I dag er det ikke spor av noe som helst. Det vi så i går var rester av ovitrelle som hang igjen.

Jeg har heller ingen symptomer nå. Kun litt små kvalme av Cyclogest. Ellers fint lite. Tidligere ganger når jeg har blitt gravid så har det vært uten tvil engang. Da brekker jeg meg og kaster opp av lukter rundt meg.

Kan jeg spørre om dette var første innsett med donoregg? Ettersom jeg snart skal ha innsett selv, så er jeg nysgjerrig på hvor mange innsett andre trenger før de lykkes.

Sikkert veldig lurt med en pause! :HeartredDenne prosessen tar på, både mentalt og psykisk, dessverre.
Dette var innsett nr 2 med donor. Har hatt innsett med 6 av egne egg. Holdt på i 4 år nå. :sad015

Begynner å måtte forberede oss på tanken om et liv uten barn sammen. Det går jo ikke an å holde på til evig tid med dette her. Men kan hende jeg tenker annerledes etter en pause. Akkurat nå er det bare vondt og jeg vet ikke hvor mye mer jeg tåler.

10 dpo nå. Altså jeg vet de sier det kan dukke opp positiv test senere hos noen. Men for meg har det aldri skjedd. Når det har vært negativ på 10 dpo sånn helt kritthvit test uten noe spor av skygge engang. Da er løpet kjørt for min del. Jeg har pleid å kunne se allerede på 9 dpo at noe er på gang. I går hadde jeg svak strek på morgenen og som utover dagen forsvant helt. I dag er det ikke spor av noe som helst. Det vi så i går var rester av ovitrelle som hang igjen.

Jeg har heller ingen symptomer nå. Kun litt små kvalme av Cyclogest. Ellers fint lite. Tidligere ganger når jeg har blitt gravid så har det vært uten tvil engang. Da brekker jeg meg og kaster opp av lukter rundt meg.
Dette er skikkelig trist å lese. Det hadde virkelig vært din tur nå, og det er så urettferdig det her. Det kan være godt med en pause. Noen ganger trenger vi virkelig det! Håper sånn for deg, og de to siste embryoene :Heartred

Jeg har kontaktet Hausken og spurt om å få tatt dna fragmenterings test av mannen. Finner vi noe der så må vi tenke litt annerledes. Men det finnes jo måter å øke sjansene våre der også. Så helt svart er det jo ikke. Vi har håp enda og kanskje er det greit å gå videre med Hausken da hvis de er litt greiere å samarbeide med. Nå har det vært så mye tull hele veien med Medicus. Så jeg har mistet litt tro på at de får til å hjelpe oss. Null vilje til å diskutere ting og gi ordentlig forklaring. Det blir liksom bare avfeid som ingenting når jeg kommer med mine tanker og bekymringer. Jeg har ikke alle svarene i verden og kan gjerne ta feil på ting. Men jeg liker dårlig at de ikke engang prøver å forklare ordentlig. Jeg trenger kommunikasjon, ikke bare total overkjøring.

Hausken pleide iallefall å være milevis bedre på den biten. Så det føles litt greit å gå tilbake til dem nå.

Jeg har kontaktet Hausken og spurt om å få tatt dna fragmenterings test av mannen. Finner vi noe der så må vi tenke litt annerledes. Men det finnes jo måter å øke sjansene våre der også. Så helt svart er det jo ikke. Vi har håp enda og kanskje er det greit å gå videre med Hausken da hvis de er litt greiere å samarbeide med. Nå har det vært så mye tull hele veien med Medicus. Så jeg har mistet litt tro på at de får til å hjelpe oss. Null vilje til å diskutere ting og gi ordentlig forklaring. Det blir liksom bare avfeid som ingenting når jeg kommer med mine tanker og bekymringer. Jeg har ikke alle svarene i verden og kan gjerne ta feil på ting. Men jeg liker dårlig at de ikke engang prøver å forklare ordentlig. Jeg trenger kommunikasjon, ikke bare total overkjøring.

Hausken pleide iallefall å være milevis bedre på den biten. Så det føles litt greit å gå tilbake til dem nå.
Sånn er jeg også! Jeg vil gjerne ha en forklaring, og hvis man ikke vet så vil jeg gjerne at de sier det også. Det er så mye usikkerhet og tanker, det er viktig å føle seg møtt og sett og forstått! Jeg har absolutt blandede erfaringer fra Medicus når det gjelder det. Og jeg som har holdt på litt opplever at de nå iallfall stusser litt sammen med meg. Men jeg har vært helt tydelig på at hvis det ikke går nå, så må jeg til utlandet for pgt-a. Det er ingen vits å fortsette på samme måte etter 6 innsett. Og det forstår jeg godt at du tenker også. Det skal jo være en god sjanse med donor-egg, så da er det jo rart hvis det fortsatt ikke går :Heartred Da skjønner jeg godt at dere vil teste ut mer!

Back
Topp