Skravletråd donasjon

Hvordan går det med dere?
@HappyMom86 , har dere fått noe mer svar på prøver osv?
@Daisybloom og @Den som intet våger.... hvor er dere i løypa nå?
:Heartred
Heisann.
Ja nei det står på stedet hvil for oss. Hausken anbefalte heller ikke dna fragmentering test for oss. Så jeg har vel egentlig lagt den tanken litt tilside. Jeg har bedt Medicus om å få fred i sommer uten stress med behandling og planer. De skulle kontakte når ferien er slutt. Da tenker jeg at jeg må krangle med legen og be om fullstendig naturlig syklus uten noe ovitrelle styr. Det funker jo tydeligvis ikke på meg og blir bare feil. Så da har vi 2 embryo nå på frys og håper de funker om vi får lov å tilpasse litt mer til min kropp.

Hvordan går det med dere?
@HappyMom86 , har dere fått noe mer svar på prøver osv?
@Daisybloom og @Den som intet våger.... hvor er dere i løypa nå?
:Heartred
Så hyggelig med oppfølging @BabyAlma :Heartred

Hos meg vokser det også en liten spire på mitt siste forsøk i Norge:love7 Det er fortsatt eget egg så håper jo denne klarer seg hele veien! 7+2 idag- veldig spennende! Jeg har vært på UL 6+0 hvor alt så bra ut og skal på ny 8+4. Håper virkelig at det fortsatt er liv i vesle:smiley-angelic001

Hvordan går det med deg og gutten din?:Heartred

Så hyggelig med oppfølging @BabyAlma :Heartred

Hos meg vokser det også en liten spire på mitt siste forsøk i Norge:love7 Det er fortsatt eget egg så håper jo denne klarer seg hele veien! 7+2 idag- veldig spennende! Jeg har vært på UL 6+0 hvor alt så bra ut og skal på ny 8+4. Håper virkelig at det fortsatt er liv i vesle:smiley-angelic001

Hvordan går det med deg og gutten din?:Heartred

Så hyggelig at du tenker på oss @BabyAlma :love017
Hos meg vokser det en spire vha donasjon, 5+2 i dag:Heartred
Hvordan går det hos deg? Koser du deg med den vesle gutten? (for det var en gutt, ikke sant?)
Herregud så utrolig hyggelige nyheter!! Krysser virkelig fingre og tær og alt jeg har fort at dette går veien for begge to! Dere må holde oss oppdatert, veldig spennende! :Heartred:Heartred:Heartred

Det går veldig fint med oss! Lillegutt er 8 uker på torsdag så har blitt stor gutt! Spiser som en liten ulv så har skikkelig dobbelthake og valker både her og der :Heartred
Heisann.
Ja nei det står på stedet hvil for oss. Hausken anbefalte heller ikke dna fragmentering test for oss. Så jeg har vel egentlig lagt den tanken litt tilside. Jeg har bedt Medicus om å få fred i sommer uten stress med behandling og planer. De skulle kontakte når ferien er slutt. Da tenker jeg at jeg må krangle med legen og be om fullstendig naturlig syklus uten noe ovitrelle styr. Det funker jo tydeligvis ikke på meg og blir bare feil. Så da har vi 2 embryo nå på frys og håper de funker om vi får lov å tilpasse litt mer til min kropp.
Uff så trist å høre @HappyMom86 ! På en måte litt godt at de ikke hadde troa på dna fragmenteringstest for det betyr vel at det fortsatt kan være håp for de embryoene dere har igjen? Håper virkelig dere blir lyttet til ved neste innsett og at de tilpasser til hva som passer deg og din kropp! Også håper jeg du får en ordentlig god ferie med ordentlig hvile og lader batteriene så kroppen kan bli klar for nytt forsøk til høsten :Heartred

Alle gode ting er tre? Gikk hvertfall (foreløpig) på tredje forsøk :Heartred

Vedlegg

• 20250728_084059.jpg
    20250728_084059.jpg
    1,6 MB · Visninger: 26
Da er jeg med i dette løpet her. Står på venteliste i Norge hos Hausken og i Finnland. Det blir snart konsultasjon med terapeut. Kroppen min er ikke tilbake til normalen ennå etter abort men venting for donor kan være 6-9mnd. Jeg har for lite egg og mener disse er for dårlig. Hva kan man gjøre at sjansen er bedre for at donoregg fester seg bedre? Er det lurt å forsette med Vitaminer, jern, Q10 og Omega3?

Babydrømmen har møtt på en ny hump i veien. Jeg har begynt å slite med smerter i føttene og legen mener det er på grunn av den høye vekta mi. Så nå setter han meg på Wegovy en stund for å gå ned så jeg slipper å være så tung og ha så mye smerter. Det betyr jo at jeg får ikke innsett enda. Jeg må gå ned en del først og så kan vi planlegge slutt på medisiner og så innsett etterpå.

Jeg drømte i natt at jeg fikk en liten jente. Hun var kjempenydelig og hun sov masse, så jeg måtte vekke henne for å passe på at hun fikk i seg nok mat. Jeg så på henne og så likheter med meg og tenkte at det var litt rart siden det ikke var mitt egg. Jeg hadde et øyeblikk der jeg så mannen inn i øynene og sa. Endelig lykkes vi. Vi diskuterte navn og syntes det var vanskelig å finne et passende navn.

Mannen mente hun skulle ha eget rom, jeg ville ha henne nær meg hele tiden.
Jeg starta nesten å kjefte på han for det da jeg våknet og fortalte om drømmen. Han lo og sa at selvfølgelig skal vi ha baby hos oss hele tiden om vi lykkes.

Skulle sånn ønske at det kunne bli sant. At vi kunne få babyen vi ønsker oss. Men må bare være tålmodig.

Babydrømmen har møtt på en ny hump i veien. Jeg har begynt å slite med smerter i føttene og legen mener det er på grunn av den høye vekta mi. Så nå setter han meg på Wegovy en stund for å gå ned så jeg slipper å være så tung og ha så mye smerter. Det betyr jo at jeg får ikke innsett enda. Jeg må gå ned en del først og så kan vi planlegge slutt på medisiner og så innsett etterpå.

Jeg drømte i natt at jeg fikk en liten jente. Hun var kjempenydelig og hun sov masse, så jeg måtte vekke henne for å passe på at hun fikk i seg nok mat. Jeg så på henne og så likheter med meg og tenkte at det var litt rart siden det ikke var mitt egg. Jeg hadde et øyeblikk der jeg så mannen inn i øynene og sa. Endelig lykkes vi. Vi diskuterte navn og syntes det var vanskelig å finne et passende navn.

Mannen mente hun skulle ha eget rom, jeg ville ha henne nær meg hele tiden.
Jeg starta nesten å kjefte på han for det da jeg våknet og fortalte om drømmen. Han lo og sa at selvfølgelig skal vi ha baby hos oss hele tiden om vi lykkes.

Skulle sånn ønske at det kunne bli sant. At vi kunne få babyen vi ønsker oss. Men må bare være tålmodig.
Håper sånn for dere :Heartred Så tungt det må være med ene humpen i veien etter den andre! Håper det er vellykket med Vegovy og at dere kan komme igang snart! Kanskje er det det som skal til for at dere lykkes også :Heartred

Da er jeg med i dette løpet her. Står på venteliste i Norge hos Hausken og i Finnland. Det blir snart konsultasjon med terapeut. Kroppen min er ikke tilbake til normalen ennå etter abort men venting for donor kan være 6-9mnd. Jeg har for lite egg og mener disse er for dårlig. Hva kan man gjøre at sjansen er bedre for at donoregg fester seg bedre? Er det lurt å forsette med Vitaminer, jern, Q10 og Omega3?
Har ikke satt meg så grundig inn i dette, jeg gjorde ingenting annet enn å trene og spise sunt før innsett. :Heartred Har du tatt endometrietest? Kan være greit å utelukke endometritt og høyt antall NK celler før innsett av dyrebare donoregg.

Ja stemmer. Nå har vi funnet allerede en donor :eek: men jeg er ikke klar ennå. Har ikke fått mensen heller. Jeg må ta det med ro nå. Før Januar tenker jeg blir det ikke innsett for meg. Jeg vil først at alt er i orden og jeg har mesntruert minst 3 ganger.

Jeg er frustrert. Eggdonor hadde 15 egg og 10 ble befruktet. Men til slutt kunne ingen av dem fryses ned. Vi står igjen med ingenting. Uken var en opp og nedtur. Jeg er knust igjen. Vet ikke hva vi kan gjøre mer. Det er bare å prøve med en ny donor….? Eller prøve likevel på naturlig måte mens ventetiden… klinikken ringer meg kommende uke med ny informasjon/ planer…. Alt er så slitsomt

Back
Topp