Skravletråd donasjon

Jeg er på Olga på Kypros.
Nei, juli er virkelig ikke lenge til, men 30.mai er enda nærmere :gen014Jeg er spent på å høre oppdatering fra deg etter at barnet har kommet:Heartred
Sant :Heartred Skal holde dere oppdatert. Har hatt ganske mye kynnere i dag og periodevis litt vondt i korsryggen også, og ligger her og lurer på om noe er i gjære. Men kan godt være falsk alarm så skal prøve ikke å jazze meg opp for mye.

@HappyMom86 har du fått vite noe mer om donor enn hår og øyenfarge og høyde? :Heartred
Nei ikke fått vite noen ting faktisk. Bare at det var innafor kriteriene vi valgte. Vi satte jo opp ganske åpent også. Så da vet vi fint lite i grunn. Tror eneste vi ikke satte kryss på var rødt hår. Så det kan være alt mulig.

Nei ikke fått vite noen ting faktisk. Bare at det var innafor kriteriene vi valgte. Vi satte jo opp ganske åpent også. Så da vet vi fint lite i grunn. Tror eneste vi ikke satte kryss på var rødt hår. Så det kan være alt mulig.
Jeg ringte jo som sagt donorkoordinator for noen dager siden, og ovumia hadde gitt opplysninger om hår- og øyenfarge og høyde som det virket som det var helt innafor å opplyse om. Så kan godt være du får vite noe dersom du ringer henne :Heartred

Det er jo veldig spennende! Kanskje du får nestemann før 30... :joyful:
Ja hadde vært veldig koselig om han kom før! Min yngste kom jo en uke før termin så det tilsvarer i dag :jimlad:

Veldig spennende @BabyAlma, hold oss gjerne oppdatert!:Heartred
Blir koselig å få en liten en I hus, samtidig som jeg for egen del også er spent på hva du tenker vdr egg donasjonen når han først kommer. Selv begynner jeg å modnes så passe mye på det, at jeg vil tro at det gjør ingen forskjell når barna først kommer, da blir de våre barn uansett :Heartred
Lykke til når fødselen starter!
Tenker hvertfall veldig lite på det nå. Dvs jeg lurer jo på hvordan han ser ut og hvordan han er, men føler ikke at det er noe som plager meg eller bekymrer meg nå før fødsel. Kanskje føler jeg annerledes når han er her, men det vet jeg ikke før det er aktuelt.

Det jeg kanskje «gruer» meg mest til akkurat nå er når tiden kommer at han ordentlig forstår det selv, og muligheten for at han synes det er vanskelig at han ikke har mitt dna. Det er isåfall mange år til, og på en måte meningsløst å gruble på nå, så prøver ikke å tenke så mye på det. Avhenger av så mye hva han føler rundt det.

Lille ble født natt til i går :Heartred Alt er bra med både han og meg. Det plager meg fortsatt ikke noe at det ikke er mitt egg. Tenker selvfølgelig litt på det, og lurer kanskje litt ekstra på hvilke trekk han har fra donor etc., er jo litt vanskelig å se på en nyfødt. Men synes han er kjempefin og er veldig glad for at vi landet her :love7

Lille ble født natt til i går :Heartred Alt er bra med både han og meg. Det plager meg fortsatt ikke noe at det ikke er mitt egg. Tenker selvfølgelig litt på det, og lurer kanskje litt ekstra på hvilke trekk han har fra donor etc., er jo litt vanskelig å se på en nyfødt. Men synes han er kjempefin og er veldig glad for at vi landet her :love7
Åh gratulerer! Så utrolig glad for at du endelig har fått den etterlengtede lille. ❤️ Håper det fortsetter å gå bra med dere.

Mannen måtte ta vekk kaffekoppen fra stuebordet i dag. Jeg er på 8 dpo og midt i det mest spennende. Kanskje vil jeg se strek på test i morgen? Kanskje ikke. Luktesansen er forhøyet og det lover jo litt godt.
Ja det lover veldig godt! Såå spennende :Heartred

Gratulerer så mye!! Så fantastisk å høre at han endelig er her! :Heartred

Mannen måtte ta vekk kaffekoppen fra stuebordet i dag. Jeg er på 8 dpo og midt i det mest spennende. Kanskje vil jeg se strek på test i morgen? Kanskje ikke. Luktesansen er forhøyet og det lover jo litt godt.
Hvordan går det, har du testet i dag? :Heartred

Back
Topp