Skravletråd donasjon

Medicus sier at prisen er 126.000, og ber meg legge frem dokumentasjon dersom jeg mener dette er feil... :( jeg visste ikke at de skulle skru opp prisen og tenkte ikke at jeg burde ha tatt bilde av prislisten. Dette får meg nesten til å gråte. Jeg er så sliten. Hvorfor må alt være et styr?
 
Jeg betalte 111tusn for 1 år siden for 5 blastoer. De økte prisen det året. Så vært et betydelig prishopp ja
 
Så kjedelig med slikt pengestyr:banghead: Vi har ikke fått faktura ennå, men med 2 stk blasto, skal vi komme på rundt 99 000,- totalt. Har betalt inn forskudd på 15 000,-, så neste regning nå burde være på 84 000,-. Ikke småsummer dette. Men hva mener de med ‘dokumentasjon’?
 
Så kjedelig med slikt pengestyr:banghead: Vi har ikke fått faktura ennå, men med 2 stk blasto, skal vi komme på rundt 99 000,- totalt. Har betalt inn forskudd på 15 000,-, så neste regning nå burde være på 84 000,-. Ikke småsummer dette. Men hva mener de med ‘dokumentasjon’?
Absolutt ikke småsummer. Håper veldig det er verdt det. Jeg så en serie i dag, limbo på viaplay. (Spoiler)Fikk skikkelig reaksjon når hun hadde en abort. All erfaring i kroppen min er prøving og ivf = sorg og smerter. Så tanken min akkurat i kveld er at vi betaler veldig mye for enda mer sorg. Får håpe jeg tar feil.
Nei hun skrev ikke dokumentasjon, men at dersom jeg var uenig eller hadde hørt noe annet så måtte jeg bare vise henne
 
Absolutt ikke småsummer. Håper veldig det er verdt det. Jeg så en serie i dag, limbo på viaplay. (Spoiler)Fikk skikkelig reaksjon når hun hadde en abort. All erfaring i kroppen min er prøving og ivf = sorg og smerter. Så tanken min akkurat i kveld er at vi betaler veldig mye for enda mer sorg. Får håpe jeg tar feil.
Nei hun skrev ikke dokumentasjon, men at dersom jeg var uenig eller hadde hørt noe annet så måtte jeg bare vise henne
Uff, det hørtes leit ut :sorry: håper for oss begge at vi lykkes med dette:Heartred Kjenner godt på den usikkerheten, særlig siden det for oss kun ble to blasto. Men to sjanser er bedre enn ingen!
 
Har dere forresten lest bloggen til lengtetid? https://www.lengtetid.no/

En person hadde kommentert på dette med sannsynlighet for å lykkes:

"Sjølv om eg ikkje har so mykje erfaring med det de har gjennomgått, kan eg litt om matematikk. Forskjellen mellom 10% og 65% er kanskje større enn mange trur, når ein snakkar om noko ein gjer fleire gongar, slik som IVF. Dersom du klarar å fortsette med IVF veldig lenge, og har 10% sjanse kvar gong (noko som er usannsynleg), ville du ha trengt 10 forsøk til for å til saman ha 65% sjanse. Med eggdonasjon, derimot, har du 87% sjanse til å lukkast på to forsøk, 96% sjanse på 3 forsøk og so vidare."

The odds are ever in your favour! ❤️
 
Har dere forresten lest bloggen til lengtetid? https://www.lengtetid.no/

En person hadde kommentert på dette med sannsynlighet for å lykkes:

"Sjølv om eg ikkje har so mykje erfaring med det de har gjennomgått, kan eg litt om matematikk. Forskjellen mellom 10% og 65% er kanskje større enn mange trur, når ein snakkar om noko ein gjer fleire gongar, slik som IVF. Dersom du klarar å fortsette med IVF veldig lenge, og har 10% sjanse kvar gong (noko som er usannsynleg), ville du ha trengt 10 forsøk til for å til saman ha 65% sjanse. Med eggdonasjon, derimot, har du 87% sjanse til å lukkast på to forsøk, 96% sjanse på 3 forsøk og so vidare."

The odds are ever in your favour! ❤️
Ja, lengtetid er fin, altså! ❤️
Jeg vil ikke være fru negativ her altså, men med innsett av 11 blastoer og 10 graviditeter før, så har jeg sluttet å ha tiltro til statistikk for min egen del :smiley-ashamed004:confused005 selv om jeg så gjerne vil at tall skal løfte oss opp! Vi vet jo heldigvis at de aller aller fleste lykkes til slutt!
 
Da har vi brukt opp alle 3 blastocyst vi hadde. Det siste rakk ikke å bli satt inn da det ikke tålte tining.

Så de høykvalitets blastocyst vi fikk var ikke tipptopp allikevel.
Skuffet, sint og frustrert

Men nå skal det rekrutteres ny donor og klokka mi tikker. 6mnd og 2 uker på meg
Ai, det var kjipt å høre! Håper dere får fatt i ny donor kjapt :Heartred Fikk du vite graderingen på embryoene fra Medicus? Og må du betale full pris for nytt forsøk?
 
Back
Topp