Skravletråd donasjon

Nå har jo jeg spydd ut eder og galle i denne tråden, og delt min frustrasjon over mislykkede forsøk.
Jeg har faktisk testet positivt og selv om jeg bare er 11 dpo så stiger testene fint enn så lenge :) håper veldig dette er en god slutt på reisen vår. Vi skulle sette strek og var ferdige etter dette siste innsettet.
Jippi!! Håper det går veien❤️❤️❤️
Jeg er 11+4 i dag, og vi har prøvd i 6 år. Så det er virkelig håp. Tenk positivt
 
Hei :) 4 dager til testing nå. Merkelig at man må gjøre det bare 9 dager etter innsett? Jaja.. har nå hatt et par dager med veldig veldig mild mens «lugging» overalt i magen, litt her og litt der liksom.. så går det over. Utroligvondt i hodet idag også. Prøver å holde meg i skinnet å tenke at det er det det er. Man kan ikke gjøre noe fra eller til enn det man vet er rett da.. nå går jegpgså med støttestrømper som en pensjonist :p hjelper veldig på mtp varmen i beina. Sliter med kalde ben, så heter det tur minst 2 gang for dagen ;)
Krysser fingre ❤️❤️❤️
 
:Heartbigred Enda sånt håp man hadde, så ble det en negativ test denne gangen også… med mindre noen kan hoste opp 10-15000,-, så ser det mørkt ut med flere innsett :(
Nei nei, så kjipt! Andre innsettet og fortsatt negativt?
Skjønner at det ikke bare er å hoste opp penger altså, men jeg tenker at mest sannsynlig går det jo hvis dere prøver et par ganger til… med min nr 2 hadde jeg fire innsett av gode embryoer før positiv test. Er det noe mulighet for å spare litt også ha et innsett til høsten feks?
Sorry ikke meningen å blande meg altså, er bare så meningsløst at det skal være så vanskelig
 
Nei nei, så kjipt! Andre innsettet og fortsatt negativt?
Skjønner at det ikke bare er å hoste opp penger altså, men jeg tenker at mest sannsynlig går det jo hvis dere prøver et par ganger til… med min nr 2 hadde jeg fire innsett av gode embryoer før positiv test. Er det noe mulighet for å spare litt også ha et innsett til høsten feks?
Sorry ikke meningen å blande meg altså, er bare så meningsløst at det skal være så vanskelig
Ja, på testen iallefall. Tidlig med babyplan som vi fikk av klinikken. Skulle vært 4+4 idag. Men skal ta blodprøven i morgen for sikkerhets skyld :) jeg sparer ræven av meg :p så umulig er det ikke :)
 
Her endte det med kjemisk og dermed lukkes vårt kapittel. 4 "topp ratet" embryo var ikke nok, men det er en historie for seg selv.
Lykke til, alle!
Neeii.. det var jo ikke sånn det skulle gå. :sad015 Må jo være noe galt som de ikke har funnet ut av. Forferdelig trist at det ikke skulle gå bra nå heller.
 
Hei. Jeg blir 44 i sommer og Ser dere har egne barn fra før av. Jeg var i Danmark nå og prøvde med ivf og fikk ut to egg, men ingen ble befruktet og vurderer ED. Men er så redd jeg kommer til å tenke at det ikke er mine gener osv. jeg vet jo at jeg kommer til å elske dette som mitt osv. har tre egne barn, men ønsket av å få et siste barn har vært i fire år. Prøvd og prøvd, men ikke fått til så er eneste utveien. Min søster er født ED og ser jo på henne som min, men tenker jo av og til på det biologiske. Men jeg kjenner jo på at dette ønsket er så sterkt. Har dere tanker om dette?
 
Hei. Jeg blir 44 i sommer og Ser dere har egne barn fra før av. Jeg var i Danmark nå og prøvde med ivf og fikk ut to egg, men ingen ble befruktet og vurderer ED. Men er så redd jeg kommer til å tenke at det ikke er mine gener osv. jeg vet jo at jeg kommer til å elske dette som mitt osv. har tre egne barn, men ønsket av å få et siste barn har vært i fire år. Prøvd og prøvd, men ikke fått til så er eneste utveien. Min søster er født ED og ser jo på henne som min, men tenker jo av og til på det biologiske. Men jeg kjenner jo på at dette ønsket er så sterkt. Har dere tanker om dette?
Jeg tenker at det for meg er viktigere for meg å få et barn til enn tanken på at det ikke er mine gener. Ja, jeg kommer til å tenke på det, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å bry meg om det. Og om jeg kommer til å bry meg om det, så kommer den følelsen uansett ikke til å være så «ille» at jeg vil foretrekke ikke å få barnet..hvis du skjønner hva meg mener.

Synes at du skal stille deg spørsmålet: hvis du ser for deg at du lykkes med ED og får et barn som ikke har dine gener. Tror du innerst inne at du kommer til å _angre_ på at du fikk det? Hvis svaret er nei, så tenker jeg at det er riktig valg.
 
Jeg har ikke fått noe barn med ED enda. Men har rukket å tenke veldig godt gjennom dette her. Det eneste jeg tenker litt på nå er at storesøsken vil ikke dele noe dna med baby fordi at de har annen far. Men det blir jo litt som stesøsken da. De kan bli like godt knyttet til hverandre og glad i hverandre. Så det er nok mest sårt nå før det faktisk er noe barn der. Vil tro at det meste av sånne ting ikke betyr så mye når vi da endelig får den etterlengtede lille babyen vår.

Yngste min nå har et stort ønske om småsøsken. Det blir en del års aldersforskjell, men jeg er sikker på at de kommer til å få mye glede av hverandre uansett.
 
Jeg ønsket jo tanken å få et siste barn for 7 år siden med daværende exen. Men siden jeg ble singel for 4 år siden har jeg prøvd alene og da jeg ble gravid i sommer og mistet har jeg prøver hver måned. Og nå ivf forsøket i Danmark der det ikke ble noen befrutet egg. Jeg har mest sannsynlig nå med å enten få ingen eller få et ED barn. Jeg har noen sykdommer som fibromyalgi, psoriasis og cøliaki som kan være arvelig som kan unngås videre så er jo egentlig positivt sånn sett. Og for å si det slik egoistisk å la gå videre sånn sett. Har jo tre barn som faktisk har arvet par sykdommer allerede. Så egentlig er det jo egoistisk av meg å faktisk føre noen fler etter meg. Så føler jo at det er vinn vinn. Og det at det vokser inni meg og får samme blod og du blir uansett biologisk mor da fu føder det. Det er så mange tanker. Men om jeg skal få et barn til er dette eneste muligheten tror jeg før det er forsent og kommer nok til å elske det likt som mine egne. Men er bare så redd for tanken om at men den er ikke min osv. hehe rare greier.
 
Jeg ønsket jo tanken å få et siste barn for 7 år siden med daværende exen. Men siden jeg ble singel for 4 år siden har jeg prøvd alene og da jeg ble gravid i sommer og mistet har jeg prøver hver måned. Og nå ivf forsøket i Danmark der det ikke ble noen befrutet egg. Jeg har mest sannsynlig nå med å enten få ingen eller få et ED barn. Jeg har noen sykdommer som fibromyalgi, psoriasis og cøliaki som kan være arvelig som kan unngås videre så er jo egentlig positivt sånn sett. Og for å si det slik egoistisk å la gå videre sånn sett. Har jo tre barn som faktisk har arvet par sykdommer allerede. Så egentlig er det jo egoistisk av meg å faktisk føre noen fler etter meg. Så føler jo at det er vinn vinn. Og det at det vokser inni meg og får samme blod og du blir uansett biologisk mor da fu føder det. Det er så mange tanker. Men om jeg skal få et barn til er dette eneste muligheten tror jeg før det er forsent og kommer nok til å elske det likt som mine egne. Men er bare så redd for tanken om at men den er ikke min osv. hehe rare greier.
Akkurat den biten med arvelige sykdommer har jeg også tenkt mye på. Jeg har mye sånn i familien som kan være fint for et barn å slippe. De 2 jeg har fra før av har arvet noe. Det er alt fra autisme til psoriasis. Så jeg tenker at ED er helt tipp topp.
 
Enda sånt håp man hadde, så ble det en negativ test denne gangen også… med mindre noen kan hoste opp 10-15000,-, så ser det mørkt ut med flere innsett :(
Var veldig trist å høre, men ikke gi opp. Er sikker på at du vil være glad for det i ettertidmen ville kanskje sjekket om det er noe mer som bør undersøkes / utredes før neste forsøk❤️
 
Back
Topp