Så kos. Hva skal dere spille?Ja vi skal ha pakkelek og spille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kos. Hva skal dere spille?Ja vi skal ha pakkelek og spille
Såpass jaFra troms i nord til sannsynligvis buskerud i sør ;
Det klarer duYou can do ithar over 300 igjen jeg [emoji23]
Vet ikke heltSå kos. Hva skal dere spille?
Yes baby[emoji8] du och jag!
Får se [emoji23]Det klarer du![]()
Spill er gøy daVet ikke helt
På en hjemmesitter kveld hadde det ikke vært så ille, nei, men har ikke mye skravletid i dagIkke så ille det da![]()
Takktenkte jeg skulle med årene brodere og montere bunad til jentene innen konfirmasjonen. Men har mange år på meg. Aldri brodert men det skal jeg vel få til
![]()
Ikke fullt så greitt da nei. Fikk ny oppdatering nå, da mangler jeg 229. Så kan jo bli litt tøft [emoji23] men så er det så mange flotte premier daPå en hjemmesitter kveld hadde det ikke vært så ille, nei, men har ikke mye skravletid i dag
Så.kjedeligKyllingen i ovnen, så da var det bare resten, og jeg finner ikke en av de tingene jeg skal ha i salaten![]()
Har ikke sjans på 1.000 innlegg, skal bare stoppe på rundt tall jegIkke fullt så greitt da nei. Fikk ny oppdatering nå, da mangler jeg 229. Så kan jo bli litt tøft [emoji23] men så er det så mange flotte premier da![]()
Har sikkert glemt den i butikkenSå.kjedeligHåper den dukker opp.
Det er jo et greitt utgangspunkt til neste mnd daHar ikke sjans på 1.000 innlegg, skal bare stoppe på rundt tall jeg![]()
Æsj. Hva mangler du da?Har sikkert glemt den i butikken
Holdt på sovne da jeg la eldste nettopp. Story of my life [emoji23][emoji23][emoji23]Legger Ibo, trøtt selv [emoji85]