Ved tanke på at han kommer til å bli vekket til mat vil han nok det![]()
Ikke feil å bli vekket til ferdig mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ved tanke på at han kommer til å bli vekket til mat vil han nok det![]()
Håper 2018 blir bedre for degSå bra! Jeg har hatt mye dritt dette året kjenner jeg [emoji848] men absolutt opptur å bli mor igjen! [emoji4]
Ja vi skal ha pakkelek og spille
Hvilken side av landet skal du til?![]()
Håper 2018 blir bedre for deg
Vi har alle kjøpt to pakker hver så kaster vi terninger, får man 6 får man pakke.Så koselig. Åssen funker sånn pakkelek egentlig? Aldri hatt det
Blir det lier ?Det skal det blilyspunkt å flytte. Spent på om jeg blir frisk til neste år eller samme ståa. Her oppe får jeg ikke rett behandling :/ tilbudet fins ikke. Håper på å få gifta oss også
![]()
Nei, da må maten snart i ovnen, kanskje begynne å gjøre den klar og slå på ovnen...
Vi har alle kjøpt to pakker hver så kaster vi terninger, får man 6 får man pakke.
Tilslutt setter man på stoppeklokke og tar pakker fra hverandre når man får 6
Det er detSå gøy lek da![]()
Skal sjekke den ut når jeg går tom for BlacklistViaplay er den iallefall påJa tror jeg skal se den selv,siden samboer ikke vil
![]()
Min likte iallefall detTro om gubben og liker sånne serier. Så kan vi se sammen [emoji848]

Håper han sover seg gladDa er Lille U lagt, mannen sendt i seng (han har vært gretten i hele dag og nå orket jeg ikke mer) og frøkna spiser kvelds.
Mannen vil bli vekket igjen når det er tid for mat rundt kl 21, da forhåpentligvis med et litt bedre humør
Her og. Typisk nyttårsaften når jeg tenkte å stå på terassen og se på fyrverkeriet.Her snør det tett i tett
You can do it50 innlegg til
Hmm går det da tro
Både Netflix og viaplay mener jegVet du om den er på viaplay?
Håper det blir suksess daVet ikke enda, skal først spise middagen rundt kl 21, og den etterpå
Jo mere jobb jo bedre i det tilfelletÅåja. Men sånn pose laget synes jeg er god ogmen best med hjemmelaget. Den ferdige liker jeg ikke
Ikke så ille det daJeg trenger vel en 65-70 til i dag...
Ikke halt sikker på hvordan jeg skal klare det