Kos degJepp. 10 kg stoff sortert nå og begynt å vaske![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos degJepp. 10 kg stoff sortert nå og begynt å vaske![]()
Etter alt for mange dager uten trening og alt for mye god mat skal det bli fantastisk mer trening i kveld.
Har skiftet til treningstøy nå og venter bare på at Lile U skal legge seg før jeg går ut![]()
Jupp synes detJoda til å være 2år er det jo det![]()
Ikke minst er det utrolig godt for den mentale helsen!
Å skape noe er terapeutisk.
Absolutt. Rommet nede pappa og gubben ordna som syrom kaller jeg terapirommetdet er mitt fristed
![]()
Så lat man blir etter julas store middager da.
Pizzabakeren i dag gitt. Men guri så godt da [emoji7]
Om han får lov da
Venter på 2 til til den butikken
Jeg og eldste er eneste våkne. Besøker ligger og mannen og baby ligger. Koselig å bare være oss to en rolig morgen. Når hundene våkner blir det alt annet enn rolig![]()
Hjemmelaget pizza her. Men pizza jaSå lat man blir etter julas store middager da.
Pizzabakeren i dag gitt. Men guri så godt da [emoji7]
I gang med dag 4 med høy feber.... begynt å kaste opp ogsådette var noe dritt!!
Koselig start på dagen[emoji173]️
Virkelig, god bedring, håper det snart snur mot det bedreI gang med dag 4 med høy feber.... begynt å kaste opp ogsådette var noe dritt!!
Snart akvariet her![]()
God morgen alle sammen
Skal på handletur I dag. Føler at jeg burde utnytte salget, men kommer ikke på noe jeg vil kjøpe.
Stoffgalskap altså. Nå venter jeg åå fem pakker fra forskjellige stoffbutikker [emoji85] og skal til tromsø over nyåret og bruke gavekortene mine på stoffbutikken der![]()