Joda til å være 2år er det jo detSå langt hår. ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda til å være 2år er det jo detSå langt hår. ❤
Tanken er jo god da, selv om det blir mye julekaker av sånt.
Lov med TV barnevakten i blant! Jeg har endelig fått lillesnupp til å sove. Hun var overtrøtt og helt utrøstelig, så jeg måtte tilslutt bare legge henne over i vår seng og legge meg helt inntil. Hun ligger fortsatt og tviholder i genseren min stakkars. Mannen er på farten med broren min og de skulle ta med sushi på vei hjem.
Joda til å være 2år er det jo det![]()

Ja ble 2 år denne mnd HeheEr hun bare 2?
Jenta mi på 5 1/2 har mye kortere hår enn det der, og det er ikke fordi vi klipper henne så ofte![]()
Joda til å være 2år er det jo det![]()
En del hår hun også daMin toåring har hår til skuldrene. Slett ikke så langt. Og er vel ikke klippet bak, bare luggen, så det ER altså ikke lenger. Dvs, jo, det er lenger enn skuldrene, det henger litt ned på ryggen men det er krøllet nederst så det ser ikke stort lenger ut. Også er det tynt. Må klippes snart.
Mine har hår-gener fra faren. Lite når de kommer ut og vokser sakteEn del hår hun også daher kommer de ut med masse hår. Blir fort langt da
![]()
Her også etter farenMine har hår-gener fra faren. Lite når de kommer ut og vokser sakte
Pizza her også i dagSå lat man blir etter julas store middager da.
Pizzabakeren i dag gitt. Men guri så godt da [emoji7]
Snadder daPizza her også i dag
Ungene lagde hver sin minipizza og jeg og gubben sammeSnadder da![]()
Deilig med noen rolige dagerFin og rolig jul hjemme[emoji2] kun besøk av mamma[emoji173]️
Godt det også. Liker best hjemmelaga jeg også. Men det orka jeg ikke i dag. Eller mannen ønska gnisten fra pizzabakerenUngene lagde hver sin minipizza og jeg og gubben samme
Nei ble sånn i dag etter ungenes ønske. Spiste de godt. Aldri smakt pizzabakeren jegGodt det også. Liker best hjemmelaga jeg også. Men det orka jeg ikke i dag. Eller mannen ønska gnisten fra pizzabakeren
Fant en del ting til ungene i det minste, men gavekortet mitt ble med meg hjem igjen![]()
Om han får lov daDen ser jeg
Wow da [emoji33] Imponerende. Eneste pizzasjappa som er her da [emoji23] Ikke så mye ymse å velge mellom gitt.Nei ble sånn i dag etter ungenes ønske. Spiste de godt. Aldri smakt pizzabakeren jeg![]()