Skravletråd Desember

Lov med TV barnevakten i blant! Jeg har endelig fått lillesnupp til å sove. Hun var overtrøtt og helt utrøstelig, så jeg måtte tilslutt bare legge henne over i vår seng og legge meg helt inntil. Hun ligger fortsatt og tviholder i genseren min stakkars. Mannen er på farten med broren min og de skulle ta med sushi på vei hjem.

Stakkar liten <3
Kjenner til det, og da er det så godt å ha en mamma å holde seg fast i <3

Joda til å være 2år er det jo det❤️

Min toåring har hår til skuldrene. Slett ikke så langt. Og er vel ikke klippet bak, bare luggen, så det ER altså ikke lenger. Dvs, jo, det er lenger enn skuldrene, det henger litt ned på ryggen men det er krøllet nederst så det ser ikke stort lenger ut. Også er det tynt. Må klippes snart.

Min toåring har hår til skuldrene. Slett ikke så langt. Og er vel ikke klippet bak, bare luggen, så det ER altså ikke lenger. Dvs, jo, det er lenger enn skuldrene, det henger litt ned på ryggen men det er krøllet nederst så det ser ikke stort lenger ut. Også er det tynt. Må klippes snart.
En del hår hun også da:) her kommer de ut med masse hår. Blir fort langt da:)

Så lat man blir etter julas store middager da.

Pizzabakeren i dag gitt. Men guri så godt da [emoji7]

Fin og rolig jul hjemme[emoji2] kun besøk av mamma[emoji173]️
Deilig med noen rolige dager :) jobber du mye i jula i år eller?

Stort sett hvert hjemme og slappet av vi og, eller eldste har ikke hvert så mye hjemme da [emoji14]

Godt det også. Liker best hjemmelaga jeg også. Men det orka jeg ikke i dag. Eller mannen ønska gnisten fra pizzabakeren
Nei ble sånn i dag etter ungenes ønske. Spiste de godt. Aldri smakt pizzabakeren jeg:eek::p

Back
Topp