Skravletråd Desember

Oreo-konfekt :)
25446464_10154934039356143_3418327033774802178_n.jpg

Ååååh naaaaam [emoji7][emoji7][emoji7]

Da er svigermor kommet. Også i år til et kaos-hus. Vi har jo alltid kaos, men særlig fordi hun kommer noen dager før jul, noen dager før bursdag etc...

Jeg legger lillemor som smiler og gliser. Eldste er ikke helt i form og det kan jo bli spennende inn i jula...

Med så nye dere har hatt å gjøre og med sykdom er kaos og forvente. :p
Håper ikke eldste blir syk også!

Da er svigermor kommet. Også i år til et kaos-hus. Vi har jo alltid kaos, men særlig fordi hun kommer noen dager før jul, noen dager før bursdag etc...

Jeg legger lillemor som smiler og gliser. Eldste er ikke helt i form og det kan jo bli spennende inn i jula...

Godt å få litt avlastning og hjelp i huset da[emoji1]
God bedring til storebror[emoji4]

Ja jeg var nært ved å ringe legevakten. Men ungen turnet som bare det i senga, og øretermometer kan slå feil ut. I dag er hun normal igjen. Men jeg skal skaffe en ny for bakenden, så får vi et sikkert svar.

Kanskje greit å investere i en ny ja[emoji4]

Ja det er en stor sjanse for det! Oppdaga den første tanna i dag, så det er nok forklaringa. Håper denne natta blir bedre, det er meldt full storm over fjellet så det kan bli en heftig tur i morra..

Uff da, håper ikke turen blir så ille[emoji15]

Sendte mannen ned i kjelleren, siden han ahr så dårlig luktesans. Han kjente lukten gitt... Det gjorde jeg og da jeg kom ut av soverommet, 2 etasjer opp. Ouch.... Jaja. Får håpe det går over. Fryseren var ikke ødelagt likevel, den var skrudd av :eek:
Noen må ha kommet borti knappen eller noe.

Jeg smakte på seigmann... Æsj.... Men sikkert godt for dem som liker bringebær. Og gele. Jeg liker ingen av delene ^^
Mannen sier han liker dem. Jeg liker bedre marsipanen jeg har ved siden av meg :D

Åneeei. Er det mye mat som ble ødelagt da?:(

Endelig sovnet eldste. Mens yngste ikke ville ta natta. Så hun ligger nå her med oss i stua ;)

Det er så søtt <3
Jeg venter fremdeles på lillejenta på 6 måneder. Kan gjerne vente lenge enda, hun liker å bite innimellom :p
Hin her har bitt siden hun var 3 mnd, men sist sa jeg såpass kraftig i fra at jeg tror hun tok tegninga. Hun har iallefall ikke gjort det siden! Og jeg håper ikke hun begynner igjen, hun et bare 5 mnd så vi skal forhåpentligvis amme lenge enda

Back
Topp