Vi har hatt det kjekt på juletrefest i ettermiddag![]()
Så bra! [emoji16] i bhg eller familieselskap?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oreo-konfekt
![]()
Da er svigermor kommet. Også i år til et kaos-hus. Vi har jo alltid kaos, men særlig fordi hun kommer noen dager før jul, noen dager før bursdag etc...
Jeg legger lillemor som smiler og gliser. Eldste er ikke helt i form og det kan jo bli spennende inn i jula...
I regi av fau -barnehagenSå bra! [emoji16] i bhg eller familieselskap?
Da er svigermor kommet. Også i år til et kaos-hus. Vi har jo alltid kaos, men særlig fordi hun kommer noen dager før jul, noen dager før bursdag etc...
Jeg legger lillemor som smiler og gliser. Eldste er ikke helt i form og det kan jo bli spennende inn i jula...
Ble litt verre med humøret iløpet av dagen. Rart det der. 6 måneder gammel og omtrent 15 min søvn iløpet av dagen ^^
Håper det går bedre I morgen <3
Ja jeg var nært ved å ringe legevakten. Men ungen turnet som bare det i senga, og øretermometer kan slå feil ut. I dag er hun normal igjen. Men jeg skal skaffe en ny for bakenden, så får vi et sikkert svar.
Ja det er en stor sjanse for det! Oppdaga den første tanna i dag, så det er nok forklaringa. Håper denne natta blir bedre, det er meldt full storm over fjellet så det kan bli en heftig tur i morra..
I regi av fau -barnehagen
Sendte mannen ned i kjelleren, siden han ahr så dårlig luktesans. Han kjente lukten gitt... Det gjorde jeg og da jeg kom ut av soverommet, 2 etasjer opp. Ouch.... Jaja. Får håpe det går over. Fryseren var ikke ødelagt likevel, den var skrudd av
Noen må ha kommet borti knappen eller noe.
Jeg smakte på seigmann... Æsj.... Men sikkert godt for dem som liker bringebær. Og gele. Jeg liker ingen av delene ^^
Mannen sier han liker dem. Jeg liker bedre marsipanen jeg har ved siden av meg![]()
Hin her har bitt siden hun var 3 mnd, men sist sa jeg såpass kraftig i fra at jeg tror hun tok tegninga. Hun har iallefall ikke gjort det siden! Og jeg håper ikke hun begynner igjen, hun et bare 5 mnd så vi skal forhåpentligvis amme lenge endaDet er så søtt <3
Jeg venter fremdeles på lillejenta på 6 måneder. Kan gjerne vente lenge enda, hun liker å bite innimellom![]()
Nei jeg krysser alt som krysses kan! Hadde vi bare vært oss voksne så hadde jeg ikke bekymra meg, men med baby i bilen er det straks litt annerledesUff da, håper ikke turen blir så ille[emoji15]
Mannen ga meg streng beskjed om å sitte ned når jeg kom hjem etter å ha handlet litt.
Han syns jeg står på litt for mye, og ser sliten ut![]()
Ja da, te og Netflix nåDa håper jeg du hører på mannen![]()
Ja da, te og Netflix nå
Det var lite søvn[emoji20] finner hun ikke roen?!
Åneeei. Er det mye mat som ble ødelagt da?![]()