Skravletråd Desember

Herlig! :D men da kan du jo strikke. Kommer langt med det ;) å sy fikk jeg plutselig for meg jeg skulle gjøre. Og fikk en maskin i hus. Sydde lenge på den men ville ha en til. Så ble det ensa en til. Nå har jeg tre :p og sikler på knappepresse, vinylmaskin og varmepresse. Noe som kommer til å koste flesk[emoji85]

Men sydde en body til minste ferdig idag [emoji16]
0b77c0f1d46777fc08551196795e8b68.jpg
og en bukse [emoji16]
36b068ffbbb47ffdca5d362c1f26e5cf.jpg

Du er så flink :D
Jeg har en maskin, men jeg får krøll på undertråden hele tiden. Og jeg følger bruksanvisning for hvordan jeg skal tre i tråd osv. Jeg er bare elendig på det området.

Vil tro tilbudet er bedre sørpå ja[emoji4] trist at det er sånn...

Mhm. Psykologen kunne prøve henvise meg til psykomotorisk fysio om jeg fikk legen også på lag. For å få flere «argumenter» på at jeg kan «slippe før» inn. Men hun er eneste i hele fylket viser det seg så sjangsene er små

Er det du som har innstramkonto under samme navn? Spørs om ikke jeg må sjekke ut og legge inn ei bestilling over nyttår;) Hadde skikkelig sansen for mønstrene du la ut i tråden her:happy:

Jepp det er meg ;) er helt hekta på å sy :p og stofflageret vokser for hver måned [emoji85] Bare å pling på du ;)

Krysser fingre for det[emoji4]

Henter nesten med litt heva skuldre i bhg for om mange er sjuke, for da får vel mi alt mulig med seg. Ifjor ble hun sjuk under julemiddagen. Og balla på seg med ene etter det andre. Var ikke frisk før langt utti februar .[emoji849]

Eldste med voksesmerter som vanlig. En times leggmassasje hjalp heldigvis. Så nå sover hun på skrå i senga. Dukke i en arm, koseklut og smokk i andre, smokk i munnen og begge beina slengt over meg.

Ligger særs ukomfortabelt

Men hun sover i det minste

Her er også 5 åringen mye plaget av voksesmerter[emoji20] grusomt vondt!

Herlig! :D men da kan du jo strikke. Kommer langt med det ;) å sy fikk jeg plutselig for meg jeg skulle gjøre. Og fikk en maskin i hus. Sydde lenge på den men ville ha en til. Så ble det ensa en til. Nå har jeg tre :p og sikler på knappepresse, vinylmaskin og varmepresse. Noe som kommer til å koste flesk[emoji85]

Men sydde en body til minste ferdig idag [emoji16]
0b77c0f1d46777fc08551196795e8b68.jpg
og en bukse [emoji16]
36b068ffbbb47ffdca5d362c1f26e5cf.jpg
Så fine

Jepp det er meg ;) er helt hekta på å sy :p og stofflageret vokser for hver måned [emoji85] Bare å pling på du ;)
Så gøy! Jeg synes det er så stas å ha litt klær til frøkna som ikke alle andre har, så da skal du se jeg kan hjelpe deg å få rullert litt på stofflageret:D

Du er så flink :D
Jeg har en maskin, men jeg får krøll på undertråden hele tiden. Og jeg følger bruksanvisning for hvordan jeg skal tre i tråd osv. Jeg er bare elendig på det området.

Takk [emoji16] krøll på undertråden ja.. skiftet nål? Dårlig nål kan gjøre mye feil. Eller ujevnt spolt oppå. Rusk neddi underspolsområder gir ofte krøll. Er den ganmel kunne den sikkert trengt smørning og en ordentlig rens :) må sende min på service snart :) men bruker ikke den så veldig ofte lengre etter jeg fikk de to andre

Det er det ikke meldt fare for her på lenge

Vi har dessuten bare vindu mot vest i stua og nord på kjøkkenet og på denne tiden av året er det ikke plagsomt mye sol i de retninger.

Lucky you[emoji28] kan ikke fordra sol gjennom vindu når jeg har slurvet med vasken[emoji85]

Back
Topp