Men du syr og du strikker. Jeg skulle så gjerne ha fått til det![]()
Har du prøvd å strikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du syr og du strikker. Jeg skulle så gjerne ha fått til det![]()
Aner ikke.. fulgte oppskriften til punkt og prikke.
Har du prøvd å strikke?![]()
Ikke regn her foreløpig, ig håper det ikke kommer når jeg skal ut å gjøre heller.
Kjører riktignok 4-trekk og pigg dekk, men likevel..
Iik. Glatt på veiene?
Her er det -10 og regn. Så glad vi er hjemme og inne i dag[emoji4]
Det sluttet heldigvis å regne og var ikke så glatt [emoji16] har 4-trekk, men ikke piggdekk [emoji85]
Så godt med teamwork når nettene er sånn. Godt å se det finnes menn som bidrar ved sykt barn, jeg er spent på åssen min kommer til å tskle sånt i framtida. Håper han evner å se behovet for å f.eks vaske sengetøyet utem at jeg ber han om det.Jepp. Mye ekstraarbeid.
Helten min. Mannen min. Vasket klær til langt på natt. Mens jeg lå med henne og tok henne på badet når hun satt i sengen og sa magen var ekkel...
Mhm har det men samme tann da
Jeg har kunnet strikke skjerf i mange år
I høst lærte jeg meg å legge opp masker og å felle av, felling mens jeg strikker og å strikke vrang. Så nå kan jeg å strikke luer
Men bare lette oppskrifter.
Jeg skulle gjerne ha lært å sy klær. Jeg har nok tid til å sy når jeg ikke er hjemme med barn, men kunnskapen er der ikke![]()
De kommer i morgen eller onsdag
Bør ha det klart da
Iphone
Bare jeg som ikke liker desember så godt?
Meeen, jeg sitter i sofaen, har ikke pynta til jul med en liten ting engang og koser meg med strikking, popcorn og brus. Ønsker sol og sommer sånn at jeg slipper dyre regninger hos terapeuter på hestene fordi det er så kaldt at de bare stivner. Skal sies at gamlingen er 26 år nå, så han fortjener det ekstra, men fy desember og kulda gjør det dyrt. [emoji28][emoji206]
Jeg har bakt på butikken i år, og med GOD samvittighetFår alle kaker levert på døra[emoji85] og i år orker jeg ikke gjøre noe selv heller. Får se hva det blir til da unga blir litt større[emoji6]
Nei er nok ikke det.
Begynt å innse veldig jeg bor feil sted for å få det jeg trenger
Er det du som har innstramkonto under samme navn? Spørs om ikke jeg må sjekke ut og legge inn ei bestilling over nyttår

Håper bare unga holder seg friske