Skravletråd Desember

Har du prøvd å strikke?:)

Jeg har kunnet strikke skjerf i mange år :P
I høst lærte jeg meg å legge opp masker og å felle av, felling mens jeg strikker og å strikke vrang. Så nå kan jeg å strikke luer :D
Men bare lette oppskrifter.
Jeg skulle gjerne ha lært å sy klær. Jeg har nok tid til å sy når jeg ikke er hjemme med barn, men kunnskapen er der ikke:(

Lillejenta tullet ved puppen. Sugde litt, spyttet puppen ut igjen og snudde seg vekk, og så sugde hun litt. Blir jo sår av sånt.
Så begynte jeg å synge "So ro lille mann" til henne. Hun snudde øynene mot meg og begynte å suge skikkelig. Etter hvert sovnet hun. Jeg så hvordan den lille kroppen slappet av.
Slike stunder er så dyrebare <3

Regner som pokker her nå. Kommer til å bli glatte veier

Jepp. Mye ekstraarbeid.

Helten min. Mannen min. Vasket klær til langt på natt. Mens jeg lå med henne og tok henne på badet når hun satt i sengen og sa magen var ekkel...
Så godt med teamwork når nettene er sånn. Godt å se det finnes menn som bidrar ved sykt barn, jeg er spent på åssen min kommer til å tskle sånt i framtida. Håper han evner å se behovet for å f.eks vaske sengetøyet utem at jeg ber han om det.

Jeg har kunnet strikke skjerf i mange år :P
I høst lærte jeg meg å legge opp masker og å felle av, felling mens jeg strikker og å strikke vrang. Så nå kan jeg å strikke luer :D
Men bare lette oppskrifter.
Jeg skulle gjerne ha lært å sy klær. Jeg har nok tid til å sy når jeg ikke er hjemme med barn, men kunnskapen er der ikke:(

Herlig! :D men da kan du jo strikke. Kommer langt med det ;) å sy fikk jeg plutselig for meg jeg skulle gjøre. Og fikk en maskin i hus. Sydde lenge på den men ville ha en til. Så ble det ensa en til. Nå har jeg tre :p og sikler på knappepresse, vinylmaskin og varmepresse. Noe som kommer til å koste flesk[emoji85]

Men sydde en body til minste ferdig idag [emoji16]
0b77c0f1d46777fc08551196795e8b68.jpg
og en bukse [emoji16]
36b068ffbbb47ffdca5d362c1f26e5cf.jpg

Bare jeg som ikke liker desember så godt?

Meeen, jeg sitter i sofaen, har ikke pynta til jul med en liten ting engang og koser meg med strikking, popcorn og brus. Ønsker sol og sommer sånn at jeg slipper dyre regninger hos terapeuter på hestene fordi det er så kaldt at de bare stivner. Skal sies at gamlingen er 26 år nå, så han fortjener det ekstra, men fy desember og kulda gjør det dyrt. [emoji28][emoji206]

Hest OG desember er dyrt ja[emoji23]

Får alle kaker levert på døra[emoji85] og i år orker jeg ikke gjøre noe selv heller. Får se hva det blir til da unga blir litt større[emoji6]
Jeg har bakt på butikken i år, og med GOD samvittighet:D den eneste julekaka jeg har giddet å bry meg med i år, er ei peanøttkake som er gjort på 30 min inkl oppvask. Alt annet har vi kjøpt.

Ut av huset igjen.
Innså jeg burde sovet litt.

Skal på fysio og så hente i bhg. Så vanlig dag med ungene hjemme.
Ved leggetid skal mannen ut på styremøte i klatreklubben. Noe jeg hadde glemt igjen. Så det kommer til å gå hardt ut over kroppen. Begge ungene har legging samme tid [emoji849] ugunstig for meg da jeg ikke kan la yngste sovne i armene mine mens jeg fyker ut og inn av eldstes rom.

Så var det den dumme kroppen. Prøver å holde meg unna smertestillende annet enn paracet og ibux. Så det kan bli spennende

Back
Topp