Neida sant det men samvittighet er noe dritt innimellomÅja. Leste feil. Skjønner du føler det er mye. Men sykdom hos seg selv og andre får man sjelden gjort så mye med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida sant det men samvittighet er noe dritt innimellomÅja. Leste feil. Skjønner du føler det er mye. Men sykdom hos seg selv og andre får man sjelden gjort så mye med
Psykolog om en time og fysioterapi senere. Nå er vi på vei til bhg for leverig av eldste. Yngste sover i bilstolen og mannen kjører. Veldig greit å slippe å kjøre selv med denne vonde og støle kroppen
Enn du?
God morgen . Blææ den hostet til guttungen har bare blitt verre. Kastet opp i natt pga hoste .
God morgen[emoji4]
Hjemme med sykt barn. Blir nok litt film og kos.
Enn dine?
Takk for det[emoji173]Takk. Ønsker deg en strålende dag![]()
Takk[emoji4]Masse god bedring [emoji254]
Lunsj med jobben til mannen idag [emoji3]
Som om ikke det er bra nok[emoji12]Hehe. Men du lager noe. Ser nesten alle lager masse hjemmelaga snop. Jeg lager bare hjemmestrikka og sydde ting i gaver. Ikke noe julegodt. Kan ikke det jeg![]()
Jepp.. Hadde troen altså![]()
Takk[emoji4]
Kos dere på lunsj[emoji4]
Hostesaft
En liten endring, må en tur ned til Oslo by etter middagen så treningen utgår dessverre
Neida sant det men samvittighet er noe dritt innimellom
Som om ikke det er bra nok[emoji12]
Eldste har mistet månedskortet sitt på bussen.Ah. Så kjipt. Du liker jo så godt å trene. Får ta det imorgen da![]()
Hva skal du kokelere?Hehe. Men husmora i meg sier jeg burde kokkelere oghaha
Jobbe.God morgen [emoji5]
Planene idag?
Mannen hjemme i dag, jeg hjemme i morgen. Er planen.Bra. Hvordan gikk natta? Du hjemme?
Det gjør jo det.Håper du får tid til alt. Gjør du nå ikke det, går det helt sikkert fint med noe annet enn brente mandler![]()