Skravletråd Desember

Psykolog om en time og fysioterapi senere. Nå er vi på vei til bhg for leverig av eldste. Yngste sover i bilstolen og mannen kjører. Veldig greit å slippe å kjøre selv med denne vonde og støle kroppen

Enn du?

Lykke til! Godt mannen kjører [emoji173]️

Vi skal på lunsj med jobben til mannen idag [emoji3]

Neida sant det men samvittighet er noe dritt innimellom

Å den skjønner jeg seg godt på. Fylles av dårlig samvittighet for absolutt alt. Noe vi faktisk jobber med hos psykologen :p at jeg må slutte med det. For den samvittigheten er grei å ha, bare ikke når man overøses av den på unødige ting

Ah. Så kjipt. Du liker jo så godt å trene. Får ta det imorgen da :)
Eldste har mistet månedskortet sitt på bussen.
Siden han har abonnement kan jeg bare hente et nytt, problemet er at det må gjøres på trafikanten ved Jernbanetorget...

I morgen skal jeg ukeshandle/julehandle så det blir det ikke tid til.
Får ta det på torsdag..

Elsker termosen til mannen (julegave fra meg for 19 år siden :P )
Eldste lånte den i går for å ha med kakao på skoletur.
Han drakk ikke opp, og den var fremdeles varm :)

God morgen [emoji5]
Planene idag?
Jobbe.
Muligens handle litt på vei hjem
Brenne mandler. Kanskje.
Vaske ned badet etter omgangssyke i går kveld
Pakke gaver som skal leveres i morgen, heldigvis ikke så mange. Evt pakke flere dersom tiden strekker til.

Bra. Hvordan gikk natta? Du hjemme?
Mannen hjemme i dag, jeg hjemme i morgen. Er planen.

Siste runde klokken 22, deretter litt urolig natt men ikke mer oppkast.

Håper du får tid til alt. Gjør du nå ikke det, går det helt sikkert fint med noe annet enn brente mandler :)
Det gjør jo det.

Det er bare en sånn greie i slekta at vi skal ikke gi gaver til disse tantene våre fordi det er et press om å gi igjen og jeg ble sur og sa at "fordi en ikke har råd skal ikke hun bestemme hva jeg gir til andre! Og dessuten er det bare brente mandler en oppmerksomhet fordi jeg vil!"

Det har vært brente mandler noen år nå. Mulig noe annet i år.

-6 grader og det regner!
Glad det er mannen som kjører [emoji85]

Back
Topp