Skravletråd Desember

For en hest er det en veldig god alder [emoji6] de begynner jo å dra på åra allerede i begynnelsen av 20 åra.

Haha, er ikke noe glad i styret rundt jula. Masse stress, gavepress og kulde. Gi meg en god sommer, grilling og bading istedenfor [emoji41]
Aha..
Forstod det som at det var DU som var 26 år, ikke en hest...

For en hest er det en veldig god alder [emoji6] de begynner jo å dra på åra allerede i begynnelsen av 20 åra.

Haha, er ikke noe glad i styret rundt jula. Masse stress, gavepress og kulde. Gi meg en god sommer, grilling og bading istedenfor [emoji41]
Det kommer nå litt an på hva man gjør ut av det...

Tenker også at sommertiden ikke hadde virket så fantastisk dersom men ikke måtte savne den en gang i blant også

Nei.
Vanligvis når man lager karameller koker man sirup, sukker og fløte i en halv evighet og brenner det seg starter man på nytt.
Når dråpetesten er riktig tilsetter man smør, rører inn og heller oppi en langpanne dekket med matpapir
Jeg gjorde det mye enklere.
Hadde en del smeltet sukker igjen etter å ha montert pepperkakehusene.
Hadde i en stor klump smør og en dærsj kremfløte, rørte sammen og helte i en langpanne med bakepapir.
Lot det stivne og knakk opp.
Når jeg allerede hadde smeltet sukker tok det med 5 minutter før jeg helte det i langpannen

Din metode hørtes mer overkommelig ut :p

Aha..
Forstod det som at det var DU som var 26 år, ikke en hest...

Haha, nei, jeg er nok yngre en hesten, med hele 3 år. Jeg bare liker ikke vinteren for det plager gamlingen min veldig. Ikke lett å være en aldrende hest, for så få kulda i tillegg [emoji39]

Din metode hørtes mer overkommelig ut :p
Har ingen mål da, var bare en ting jeg bråbestemte med for å prøve der jeg stod med smeltet sukker rester.
Har aldri gjort det før, men kom på at jeg bare måtte teste om det gikk når jeg likevel både hadde fløte og smør i kjøleskapet bak meg :P

Eldste med voksesmerter som vanlig. En times leggmassasje hjalp heldigvis. Så nå sover hun på skrå i senga. Dukke i en arm, koseklut og smokk i andre, smokk i munnen og begge beina slengt over meg.

Ligger særs ukomfortabelt

Men hun sover i det minste

Har ingen mål da, var bare en ting jeg bråbestemte med for å prøve der jeg stod med smeltet sukker rester.
Har aldri gjort det før, men kom på at jeg bare måtte teste om det gikk når jeg likevel både hadde fløte og smør i kjøleskapet bak meg :P

Aldri turt å prøve på fløtekarameller selv fordi det virker så lett å gjøre feil. Måtte hatt en helg alene i huset for å fått prøvd uten konstante forstyrrelser :p

Eldste med voksesmerter som vanlig. En times leggmassasje hjalp heldigvis. Så nå sover hun på skrå i senga. Dukke i en arm, koseklut og smokk i andre, smokk i munnen og begge beina slengt over meg.

Ligger særs ukomfortabelt

Men hun sover i det minste
Stakkars lille, frøkna hadde også en del av det.
Guttene har heldigvis ikke vært plaget

Back
Topp