Skravletråd Desember

50 plater? Hvor mye seigmenn skal du lage???

Jeg lager det av en kombinasjon av gele og gelatinpulver. Og hadde nesten glemt at det skulle jeg lage ja...

Det står at det er nok til 50 biter. Jeg håper at jeg har lest feil i farten, for det høres helt sinnsykt mye ut

Min gravidehjerne glemmer jo nesten alt! Må ha lister og varsler, og allikevel glemmer jeg ting [emoji85]

What to do? Blir det verre? [emoji28] termin i mars liksom [emoji87]

Når jeg hentet i bjg fikk jeg vite at hun kastet opp til lunsj i dag. Jaha?? Ja. Men de trodde det bare var grøten som på et vis vokste i munn på henne, hun virker ellers frisk så de antok det ikke var sjuke og derfor ringte de ikke.

Men hun ville ikke ha skive heller da. Eller fruktmåltidet senere så har egentlig bare spist frokost da.

Middag spiste hun ikke noe særlig av men det er ikke så uvanlig. Ga henne en fruktmos mest for å se om hun beholdt den. Virket jo i fin form, men litt påfallende at hun ikke ville spise? Hun elsker jo grøt.

Vel. Mosen forsvant fort og jenta var blid så vi kledde på alle mann og kjørte bort på skolen.det er juleavslutning.

I det vi parkerte... Æsj, hun kastet opp!! Kommer det bakfra. Joda. Fruktmos utover hele henne.

Jeg fulgte ungene inn og løp ut igjen. Mannen kjørte oss hjem og dro tilbake og ser ungene synge og sånn og tar dem med hjem om en time.

Jeg er hjemme og ser hvordan dette går.

Men det aner meg et puslespill i "hvem kan absolutt ikke være hjemme med sykt barn"...

Uff da[emoji31] masse god bedring til lillemor!
Kjipt med sykdom siste uka før jul[emoji20]

Laget sitron fudge jeg nå :) Spennende!

Back
Topp