Skravletråd Desember

Har aldri laget det før, men hadde igjen en del smeltet sukker etter å ha montert pepperkakehusene og istedenfor å hive det hadde jeg oppi en stor klump smør og en dærsj kremfløte.
Helte utover et bakepapir, lot det stivne og knakk opp.
De ble fantastiske [emoji4]
30dcbd3625c212c4f7bf4d0006d7c054.jpg

Høres enkelt ut. Er det virkelig så enkelt?

Når jeg hentet i bjg fikk jeg vite at hun kastet opp til lunsj i dag. Jaha?? Ja. Men de trodde det bare var grøten som på et vis vokste i munn på henne, hun virker ellers frisk så de antok det ikke var sjuke og derfor ringte de ikke.

Men hun ville ikke ha skive heller da. Eller fruktmåltidet senere så har egentlig bare spist frokost da.

Middag spiste hun ikke noe særlig av men det er ikke så uvanlig. Ga henne en fruktmos mest for å se om hun beholdt den. Virket jo i fin form, men litt påfallende at hun ikke ville spise? Hun elsker jo grøt.

Vel. Mosen forsvant fort og jenta var blid så vi kledde på alle mann og kjørte bort på skolen.det er juleavslutning.

I det vi parkerte... Æsj, hun kastet opp!! Kommer det bakfra. Joda. Fruktmos utover hele henne.

Jeg fulgte ungene inn og løp ut igjen. Mannen kjørte oss hjem og dro tilbake og ser ungene synge og sånn og tar dem med hjem om en time.

Jeg er hjemme og ser hvordan dette går.

Men det aner meg et puslespill i "hvem kan absolutt ikke være hjemme med sykt barn"...

Ånei :(
Krysser fingrene for at det ikke holder på til jul.

Ja, ikke så verst.

Nå må jeg brette klær siden du ikke gjør det for meg, men lillemor våknet. Tatt meg et raid og ryddet ut for små klær og sommerklær fra kommoden hennes så det blir plass. Egentlig så vasker jeg badet i dag, men det henger tett sammen med klesvask, både rent og skittent så det går over i hverandre....

Flink du er da[emoji2]
Jeg har fått vasket vinduer innvendig idag[emoji1]

Ikke helt.

Ikke brent mandler eller laget trøfler. Og ikke lært dem UNO, det glemte jeg rett og slett. Og ikke pakket gaver

Men bakt pepperkaker, mannen har handlet (men ikke alt nei, så jeg må på gavehandel) ungene har laget julekort og vært på svømming. Nisselue-bilde er tatt og mail sendt til min kusine.

Hva annet sto på listen?

Rydde og vaske badet sto også på listen[emoji28] og det er du vel i mål med?

Det er litt sånn melodramatisk hver gang vår datter ikkr kan/vil være sammen med nabojenta. Som er enebarn og derved ikke har noen å være med. Mens av og til skal mine to gjøre noe sammen. Og sånn like før jul synes jeg at å være opptatt er ganske normalt?

Helt naturlig å være litt opptatt siste uka før jul ja[emoji38]

Går til fysio. Men han sier selv jeg trolig ikke får rett behandling for mitt tilfelle er litt for «spesielt». Men i påvente av trolig årevis med venteliste for rett behandler må jeg bare prøve å gå til han å se. Kirpraktornvil gjøre meg verre da jeg ikke tåler å motta trykk under behandling eller slikt. Utvikla hypersentitivitet i ryggmargen som de sier :p

Oi, ja da er nok ikke kiropraktor noe for deg[emoji12]
Kjedelig med lange ventelister for riktig behandling[emoji20]

Ånei :(
Krysser fingrene for at det ikke holder på til jul.
Håper det. At det ikke går fra unge til unge. Tror ikke hun her er ferdig. Finner inne roen i senga. Ber meg blåse på magen. Aua i magen betyr vel fort at det kommer mer. Begynner å kjennes varm ut også

Back
Topp