Panda var søt, men det hadde jeg nok heller valgt til frøkna...løven Hmm ikke helt riktig farger . Øverste er ikke dum
Jeg liker sjæl godt skogen der. Den som er avbilda med blått. Kom på i farta (legger eldste nå) at jeg har disse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Panda var søt, men det hadde jeg nok heller valgt til frøkna...løven Hmm ikke helt riktig farger . Øverste er ikke dum
JobbGjort på?
Hvordan er formen?
Takk. Spent på natta. Hun ville legge seg, så fleecepledd og håndklær i senga. Hun sover jo i vår.
Isj daIkke så god. Dag tre uten smertestillende. Kun paracet og ibux. Men ikke de sterke. Prøver å holde meg noen dager uten. Men er blitt sjuk i tillegg. Enn din form?
Takk for det.Uff da
Goed bedring
Håper ikke flere blur smittet ..Takk for det.
Akkurat det man trenger rett før jul. Pg dårlig samvittighet på en måte ovenfor resten av avdelingen. Hun kastet opp under lunsjen. Og var der til klokka var kvart over fire.
Men jeg visste jo ikke det før jeg kom og hentet da. For de trodde ikke det var. Men det var.
God bedring
Godt å komme hjem nå etter 13 t på farten
Det var detDa var det påtide og komme seg hjem
Må til tannlegen igjrn![]()
Håper. Det er så mye vask når sånne små kaster opp. Tredje runde traff... Midt oppi en plastkasse som jeg hadde båret ned alle de rene klærene hennes i. Fra to eller tre runder med klesvask.... Spydd på. Hurra...Ahh nei . Håpe ikke natten blir så gale
Det var det
Håper.Håper ikke flere blur smittet ..
Har mye i bhg hos oss nå dessverre
Lov å håpeHåper.
Under en uke til jul. Håper ingen her i huset blir smittet også.
JobbHva har du gjort?
Må jo nesten det...Lov å håpe
Jobb
En tur på barnebutikken i byen
Sandvika storsenter