Skravletråd Desember

Panda var søt, men det hadde jeg nok heller valgt til frøkna...løven Hmm ikke helt riktig farger . Øverste er ikke dum

Jeg liker sjæl godt skogen der. Den som er avbilda med blått. Kom på i farta (legger eldste nå) at jeg har disse
07b65cb305bc5c3e19e741f650ce30c5.jpg

Hvordan er formen?

Ikke så god. Dag tre uten smertestillende. Kun paracet og ibux. Men ikke de sterke. Prøver å holde meg noen dager uten. Men er blitt sjuk i tillegg. Enn din form?

Uff da
Goed bedring
Takk for det.

Akkurat det man trenger rett før jul. Pg dårlig samvittighet på en måte ovenfor resten av avdelingen. Hun kastet opp under lunsjen. Og var der til klokka var kvart over fire.

Men jeg visste jo ikke det før jeg kom og hentet da. For de trodde ikke det var. Men det var.

Takk for det.

Akkurat det man trenger rett før jul. Pg dårlig samvittighet på en måte ovenfor resten av avdelingen. Hun kastet opp under lunsjen. Og var der til klokka var kvart over fire.

Men jeg visste jo ikke det før jeg kom og hentet da. For de trodde ikke det var. Men det var.
Håper ikke flere blur smittet ..
Har mye i bhg hos oss nå dessverre

Ahh nei . Håpe ikke natten blir så gale
Håper. Det er så mye vask når sånne små kaster opp. Tredje runde traff... Midt oppi en plastkasse som jeg hadde båret ned alle de rene klærene hennes i. Fra to eller tre runder med klesvask.... Spydd på. Hurra...

Back
Topp