Skravletråd Desember

2 ryper julegodt er unnagjort. Jeg har laget marsipan, men må rulle ut kuler og dekke med sjokolade. Så har jeg et par andre ting som må lages. Men ellers er det bare å skifte på sengene, og generelt opprydding, som er igjen. Og så sette opp julepynten da, men det er ingen plikt. Bare gøy! Og så skal vi kjøpe inn noe smått til besteforeldrene fra ungene. Og jeg føler meg ikke ferdig med mannen.
Høres ut som du nærmer deg nå:happy: vi blir borte hele jula og det er igrunnen deilig å slippe å tenke på så mye baking og ordning i år!

Det så kjølig ut!!
Var faktisk ikke så ille før helt på slutten.
Temperaturen sank et par grader ca 1,5 km hjemmefra og da merket jeg at jeg burde ha tatt medisiner før jeg gikk ut i kulden, astma.

Uffda! Vært syk lenge?
Hatt sykdom her siden sist lørdag.først guttungen som det startet med og han var hjemme tom. torsdag og i barnehagen fredag og i dag. Frøkna syk onsdag kveld og hjemme resten av uken og i dag. Jeg feber 2 dager. Vil være friske nå!

God morgen.

På plass på jobb med litt høye skuldre.

Da er det jo fint at vi skal ha lang julelunsj og kurs en times tid i dag....
Og selvsagt skal jeg trolig hente unger og uansett på juletrefest på skolen som er avslutning felles for 1-4 klasse.

Hatt sykdom her siden sist lørdag.først guttungen som det startet med og han var hjemme tom. torsdag og i barnehagen fredag og i dag. Frøkna syk onsdag kveld og hjemme resten av uken og i dag. Jeg feber 2 dager. Vil være friske nå!
Høres ut som dere har fått dosen deres for ei stund må, krysser fingrene for at de blir friske til jul!

Back
Topp