Så kjipt...
Mhm. Men utrolig spennende kamp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjipt...
Bryr meg ikje så mye om dagen . Hadde vært for mye på en lørdag også
JaaaaaÅåja var det en sånn stor julestrømpe?
Full i energi?Ikke lett å legge eldste idag altså...
Jaaaaa
Full i energi?
HeheTuller og hopper i senga :/
Mhm nemlig . Ble litt paffOkei det er altfor mye :O
Det var tema på siste dag av svømmekurset de går på. Semesterslutt. Vi skal melde dem på nytt over nyttår. De må lære å svømme.Aha! Men er jo lurt å sende de på sånn type kurs da![]()
Det gjorde detOg det endte med tap?
Så gøy daDet var tema på siste dag av svømmekurset de går på. Semesterslutt. Vi skal melde dem på nytt over nyttår. De må lære å svømme.
KjiptDet gjorde det
Alene hjemme går på TV3 idag [emoji7]
Hadde vært fint det.
Tilbudet er nesten for godt til å være sant![]()
Føler meg så ensom. Trenger hjelp med Nav, men mannen finnes det ikke hjelp i. Han er ikke Norsk, og kan ingen av de ordene og uttrykkene som det offentlige liker å bruke. Mine foreldre er ubrukelig på denne fronten, fikk ikke engang hjelp til å lære selvangivelsen da jeg spurte om det. Jeg må klare alt dette selv, og det er for mye. Da blir ting feil. Og Nav driter i om du sliter uansett.
Er så sliten i kveld![]()
God morgen!
Ligger enda, to unger våkne, de har gått på badet sammen, yngste og eldste. Jeg overvåker bare ved å høre på dem
Nei. Kvelden igår ble helt likt. Vet ikke hva jeg skal gjøre når smertestillende ikke fungerer engang![]()